- Strateginis planas
- Centro veiklos ataskaitos
- Metinis veiklos planas
- Vadovo metų veiklos ataskaita
- Centro nuostatai
- E. dienyno nuostatai
- Darbo užmokestis
- Viešieji pirkimai
- Finansinių ataskaitų rodikliai
- Korupcijos prevencija
- Pranešėjų apsauga
- Tarnybiniai lengvieji automobiliai
- Skelbimai
- Tobulėjimas (siekiame žinių ir jas taikome; mokomės vienas iš kito, bendraujame ir bendradarbiaujame; mokomės iš klaidų).
- Pagarba (gerbiame save ir kitus, puoselėjame kultūrą, istoriją, tradicijas).
- Sveikata (dirbame ir mokomės saugioje, sveikoje aplinkoje; siekiame darnos su savimi ir kitais).
- Atsakomybė (atsakingai vykdome savo pareigas; laikomės susitarimų).
- Kūrybiškumas (esame veiklūs, atviri pokyčiams, formuojame kūrybiškumui palankią aplinką).
Tikslo įgyvendinimo rodiklio / kriterijaus pavadinimas | Planuota pasiekti
2018–2020 m. |
Pasiekta per 2018–2020 m. |
Akademinę pažangą padariusių mokinių dalis Centre per 1 metus, perkelti į aukštesnę klasę (skč.) | 24 | Per 2018–2020 m. iš viso 29 mokiniai |
Elgesio pažangą padariusių mokinių dalis Centre per 1 metus (skč.) | 24 | Per 2018–2020 m. iš viso 33 mokiniai |
Mokinių, kuriems per 1 metus buvo suteikta efektyvi pedagoginė, psichologinė, konsultacinė, socialinė pagalba, dalis (proc.) | 100 | 100 |
Prevencinių ir elgesio korekcijos programų įgyvendinimas Centre (programų skč.) | 4 | 6 elgesio korekcijos programos.
Į ugdymo turinį integruotos 5 programos |
Mokinių socialinės integracijos planų rengimas (skč.) | 24 | 8 soc. integracijos planai 2020 m.,
36 soc. integracijos planai 2018–2020 m. m. |
Socialinės integracijos planų aptarimas kartu su vaikų gyvenamosios vietos savivaldybės atstovais (skč.) | visais | Aptarta su visų išvykusių 36 mokinių savivaldybių TBK. Gera praktika organizuoti nuotoliniu būdu posėdžiai |
Įstatyminių atstovų dalyvavimas vaiko resocializacijoje: lankymas, bendravimas su vaiku ir bendradarbiavimas su Centro specialistais kartą per mėnesį arba dažniau (proc.) | 100 | 100 |
Mokinių dalyvavimas mokinių konferencijose, pranešimų pristatymas, dalyvavimas konkursuose (skč.) | 4 | 10 |
Atlikti su mokinių gerove ir saugumu susiję tyrimai Centre (skč.) | 6 | 6 |
Atvirų durų dienos įstatyminiams ir savivaldybės atstovams per metus (skč.) | 3 | 3 |
Švietimo pagalbos specialistų komandos formavimas (etatų skč.) | 5 | 4,5 |
Tikslo įgyvendinimo rodiklio / kriterijaus pavadinimas | Planuota pasiekti
2018–2020 m. |
Pasiekta
2020 m. |
Auklėtojų ir pagalbos mokiniui specialistų, tobulinusių kompetencijas kvalifikacijos kėlimo renginiuose per metus, dalis (žmonių skč.) | 12 | 10 |
Pranešimų pristatymas už Centro ribų vykstančiose konferencijose, metodinėse dienose, kituose renginiuose per metus (skč.) | 4 | 7 |
Saviveiksmingumo didinimas dalyvaujant supervizijos procesuose (žmonių skč.) | 8 | 24 |
Gerosios patirties sklaida Centro metodinėje grupėje, pranešimų pristatymas (žmonių skč.) | 10 | 11 |
Centre vykstančių kvalifikacijos tobulinimo renginių skaičius per metus (skč.) | 4 | 4 |
Tikslo įgyvendinimo rodiklio / kriterijaus pavadinimas | Planuota pasiekti
2018–2020 m. |
Pasiekta
2020 m. |
Centro ugdymui skirtų patalpų modernizavimo planas (klasės) | 7+1 | Patalpų modernizavimas vyksta pagal VSC modernizavimo projektą. Įkurta IT klasė |
Centro patalpų modernizavimas:
patalpa konsultacijoms, relaksacinė patalpa, personalo kambarys, kabinetas direktoriui, kabinetai pavaduotojams (ūkio ir ugdymo), švietimo pagalbos specialistų kabinetai (2 psichologams, 2 socialiniams pedagogams, 1 specialiajam pedagogui), asmens sveikatos priežiūros specialisto kabinetas, susitikimų su tėvais kambario ir adaptacijos kambario įrengimas pagal Aprašo 45 ir 48 punktus (patalpos) |
16 | Patalpų modernizavimas vyksta pagal VSC modernizavimo projektą |
Mokinių gyvenamųjų patalpų modernizavimas pagal Aprašo 47 punktą (patalpos) | 4 gyvenamieji blokai | Patalpų modernizavimas vyksta pagal VSC modernizavimo projektą |
- Kiekvieno mokinio individuali sėkmė resocializacijos ir socialinės integracijos procesuose.
- Tarpinstitucinio bendradarbiavimo stiprinimas ir Centro darbuotojų bendrųjų bei profesinių kompetencijų tobulinimas.
- Centro fizinės, edukacinės ir darbo aplinkos tobulinimas, modernizavimas, efektyvus gaunamų lėšų naudojimas*[1].
- Strateginis tikslas – užtikrinti mokinių ugdymo proceso kokybę, skatinti sąmoningą įsitraukimą į socialinės integracijos procesą.
Tikslo įgyvendinimo rodiklio / kriterijaus pavadinimas | 2020 m. būklė | 2023 m. siekis |
Mokinių, kuriems per 1 metus buvo suteikta efektyvi pedagoginė, psichologinė, konsultacinė, socialinė pagalba, dalis (proc.) | 100 | 100 |
Kiekvieno mokinio dalyvavimas projektinėje veikloje, mokinių konferencijose, pranešimų pristatymas, dalyvavimas konkursuose per metus (proc.) | 50 | 70 |
Sustiprėję tarpdalykiniai ryšiai, kiekvienas mokytojas praveda 1 integruotą arba netradicinę pamoką per trimestrą (proc.) | 40 | 60 |
Tobulinti atstovų pagal įstatymą bei Centro bendradarbiavimo ir informavimo sistemą: lankymas, konsultacijos, rekomendacijų teikimas (proc.) | 70 | 100 |
Mokinių saugumo lygis Centre (pagal atliekamus su mokinių gerove susijusius tyrimus Centre, proc.) | 70 | 90 |
Akademinę pažangą padariusių mokinių, kurie buvo perkelti į aukštesniąją klasę ir Centre esantys ne trumpiau kaip 6 mėn., dalis (proc.) | 70 | 90 |
Naudoti mokiniams patrauklius ugdymo būdus, metodus ir priemones. Naudoti IT klasę įrangą planuojant bent 30 proc. kiekvieno dalyko pamokų (proc.) | 50 | 70 |
Vykdomų prevencinės veiklos projektų skaičius (skč.) | 2 | 3 |
Elgesio pažangą padariusių mokinių dalis Centre per 1 metus, t. y. nepratęsta VPP arba neperkelti į kitą VSC (proc.) | 70 | 90 |
Mokinių įstatyminių atstovų dalyvavimas Centro Vaiko gerovės komisijos posėdžiuose sprendžiant su konkrečiu mokiniu susijusius aspektus (proc.) | – | 70 |
- Siekti veiksmingo mokymo(si) ir resocializacijos, socialinės integracijos proceso:
- ugdymo ir auklėjamąjį turinį personalizuoti, pritaikyti kiekvieno mokinio individualioms galioms, žinioms, taip užtikrinant visapusišką vaiko ugdymą(si) pagal formaliojo ir neformaliojo švietimo programas;
- vykdyti tarpdalykinę integraciją, mokymo plotmėje taikyti aktyvaus mokymo(si), motyvuojančius metodus, stiprinant sąmoningą mokymą(si), mokinių motyvaciją ir gebėjimą dirbti savarankiškai, suvokti savo indėlį į sėkmės patyrimą (principas nuo mokymo prie mokymosi);
- ugdyti mokinių dalykinius ir bendruosius gebėjimus, reikalingus mokymui(si) visą gyvenimą, kūrybiškumą, tenkinti vaikų specialiuosius ugdymosi poreikius ir plėtoti mokinių individualius gebėjimus organizuojant neformalias veiklas, planuojant auklėjamųjų užsiėmimų turinį;
- kuriant darnius, pagarba ir pasitikėjimu grįstus pedagogo-mokinio tarpusavio santykius, organizuoti ir įsijungti į bendras veiklas, renginius, išvykas;
- plėsti dalykų, modulių, neformalios veiklos spektrą atsižvelgiant į mokinių interesus, gebėjimus, asmeninių kompetencijų ugdymo siekius;
- planuoti ir vykdyti projektines veiklas, kur bent vienoje sudalyvautų kiekvienas mokinys, tuo stiprindamas savo pasitikėjimą savimi, patirdamas sėkmę ir didindamas motyvaciją pozityviai veiklai;
- vadovaujantis pasikeitusiomis įstatyminės bazės nuostatomis (Lietuvos Respublikos vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatymas, Vaiko vidutinės priežiūros priemonės įgyvendinimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas)), atnaujinti mokinių elgesio vertinimo, pažangos skatinimo, išvykimo iš Centro, lankymo ir kitas tvarkas, numatyti mokinių elgesio taisykles ir kitus reikšmingus Centro vidaus dokumentus, aktualius mokiniams, jų įstatyminiams atstovams bei nuosekliam vidutinės priežiūros priemonės vykdymui užtikrinti.
- Stiprinti pagalbos vaikui ir šeimai tinklą siekiant efektyvios vaiko socialinės integracijos:
- vertinti individualią kiekvieno mokinio pažangą, vykdyti rezultatų stebėseną;
- siekti, kad įstatyminiai atstovai aktyviai dalyvautų savo vaikų resocializacijos procese, Individualaus vidutinės priežiūros plano rengimo ir vykdymo procese, Centre organizuojamuose renginiuose;
- siekti bendros pagalbos teikimo sistemos vaikų šeimai bendradarbiaujant su vaiko gyvenamosios vietos atvejo vadybininku, tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatoriais.
- Sudaryti prielaidas mokinių profesiniam kryptingumui formuoti:
- mokomųjų dalykų medžiagą bei auklėjamųjų užsiėmimų temas sieti su praktinės veiklos aspektais, profesiniu orientavimu;
- plėtoti edukacines, užimtumo, pažintines veiklas su socialiniais partneriais, taip supažindinant mokinius su įvairiomis profesijomis, specialybėmis;
- organizuoti profesijų dienas Centre ir kitas su profesiniu orientavimu susijusias veiklas, renginius.
- Užtikrinti strateginio plano 1 tikslo ir uždavinių stebėseną:
- kasmet vykdyti Centro veiklos kokybės įsivertinimą naudojant „IQES online“ instrumentą;
- rengiant metinės veiklos planus, įvertinti strateginio plano 1 tikslo siekimo būklę, numatyti uždavinių įgyvendinimo rodiklius.
- Strateginis tikslas – stiprinti tarpinstitucinį bendradarbiavimą bei siekti Centro darbuotojų bendrųjų ir profesinių kompetencijų gilinimo galimybių.
Tikslo įgyvendinimo rodiklio / kriterijaus pavadinimas | 2020 m. būklė | 2023 m. siekis |
Centro darbuotojų dalyvavimas projekto „Naujų ugdymo organizavimo modelių vaikų socializacijos centruose parengimas ir išbandymas“ mokymuose (proc.) | 60 | 70 |
Kokybiškas auklėtojų veiklos praplėtimas, papildant atvejo vadybininko Centre funkcijomis (pagal naujos redakcijos Aprašo redakciją) (proc.) | – | 100 |
Administracijos vadovų vadybinių kompetencijų gilinimas tiksliniuose renginiuose (skč. per metus) | 2 | 3 |
Kvalifikacijos tobulinimo renginių darbuotojams organizavimas Centre (skč. per metus) | 2 | 3 |
Atvirų durų dienų organizavimas kviečiant mokinių šeimų atvejo vadybininkus (pagal naujos redakcijos Aprašą), tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatorius (skč.) | – | 2 |
Naujų socialinių partnerių paieška ir ryšių plėtojimas skatinant mokinių užimtumą, saviraišką (skč.) | 2 | 4 |
Centre vykstančių metodinių dienų, konferencijų ar kito tipo kvalifikacijos tobulinimo renginių skaičius per metus, kviečiant savivaldybių tarpinstitucinius bendradarbiavimo koordinatorius, atvejo vadybininkus (skč.) | 2 | 4 |
Pranešimų pristatymas Centre ar už Centro ribų vykstančiose konferencijose, metodinėse dienose, kituose renginiuose per metus (skč.) | 4 | 6 |
Socialinės integracijos planų aptarimas nuotolinių / kontaktinių posėdžių metu (proc.) | 50 | 90 |
Centro įvaizdžio formavimas pasitelkiant spaudą, rengiant straipsnius, reportažus (skč.) | 1 | 3 |
Bendradarbiavimas organizuojant kontaktinius / nuotolinius susitikimus su kitais vaikų socializacijos centrais aktualiais veiklos klausimais (sk.) | 2 | 4 |
- Tobulinti darbuotojų bendrąsias ir profesines kompetencijas:
- kokybiškas naujos redakcijos Aprašo įgyvendinimas auklėtojams papildant atvejo vadybininko Centre funkcijomis bei tam reikalingų kompetencijų įgijimas papildomose kvalifikacijos kėlimo renginiuose;
- tobulinti gebėjimus atpažinti individualius mokinių poreikius, gebėti paaiškinti ir rodyti pozityvų elgesio, vertybių, požiūrio pavyzdį;
- skatinti pedagogų ir pagalbos mokiniui specialistų aktyvumą, kritiškumą, analizę analizuojant pedagogines situacijas, formuluojant rekomendacijas, teikiant pasiūlymus tobulinti ugdymo turinį;
- inicijuoti bendrąsias ir profesines kompetencijas stiprinančių renginių organizavimą, į dalyvavimą įtraukiant viso Centro bendruomenę;
- skatinti dalijimąsi gerąja patirtimi, kolegialius probleminių situacijų sprendimus, savianalizę dėl individualių veiklos rezultatų ir Centro nustatytų tikslų dermės;
- skatinti auklėtojus ir pagalbos mokiniui specialistus įsisavinti Centro poreikius atitinkančias akredituotas programas ir jas vykdyti Centre;
- siekti, kad mokytojai įgytų naujų kompetencijų naudodami naujausias informacines technologijas, organizuodami integruotas ir netradicinėse erdvėse pamokas, personalizuodami ugdymo turinį mokiniams bei gilindami savo didaktines kompetencijas;
- siekti, kad pedagogai keltų kvalifikaciją, siektų aukštesnių kvalifikacinių kategorijų ir atestuotųsi nustatyta tvarka.
- Tobulinti tarpinstitucinio bendradarbiavimo sistemą ir suformuoti stiprius bendradarbiavimo ryšius tarp įstaigų:
- skatinti pedagogus ir pagalbos mokiniui specialistus užmegzti ryšius su vaiko gyvenamosios vietos tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatoriais, atvejo vadybininkais dalijantis patirtimi ir įžvalgomis dėl vaiko situacijos;
- skatinti pedagogus ir pagalbos mokiniui specialistus atlikti mokinių patirties, poreikių, problemų analizę, teikti išvadas, rekomendacijas, susijusias su resocializacijos ir socialinės integracijos planavimu, dalyvauti įgyvendinant Individualų vaiko vidutinės priežiūros planą;
- dalyvauti Centro modernizavimo procesuose, aktyviai įsitraukiant į vaikų socializacijos centro veiklos modelio kūrimą;
- aptarti kontaktinių arba nuotolinių posėdžių metu vaikų socialinės integracijos sėkmę su vaiko gyvenamosios vietos savivaldybės administracijos atstovais;
- siekti tarptautinio bendradarbiavimo su analogiškas funkcijas turinčiomis įstaigomis ir dalytis gerąja patirtimi;
- aktyviai bendradarbiauti su vaikų socializacijos centrais aktualiais veiklos klausimais, organizuoti metodines dienas, keistis gerąja patirtimi;
- viešinti Centro gerąją patirtį Centro internetiniame tinklalapyje, vietinėje spaudoje, siekiant stiprinti atviros, prasmingą funkciją atliekančios įstaigos įvaizdį, formuoti pozityvų visuomenės požiūrį.
- kasmet vykdyti Centro veiklos kokybės įsivertinimą naudojant „IQES online“ instrumentą;
- rengiant metinės veiklos planus, įvertinti strateginio plano 2 tikslo siekimo būklę, numatyti uždavinių įgyvendinimo rodiklius.
- Strateginis tikslas – modernizuoti Centro fizinę aplinką ir veiksmingai panaudoti gaunamas lėšas.
Tikslo įgyvendinimo rodiklio / kriterijaus pavadinimas | 2020 m. būklė | 2023 m. siekis |
Centro ugdymui skirtų patalpų modernizavimo planas (klasės) | 4 | 7+1 |
Centro patalpų modernizavimas:
patalpa konsultacijoms, relaksacinė patalpa, personalo kambarys, kabinetas direktoriui, du kabinetai pavaduotojams (ūkiui ir ugdymui), švietimo pagalbos specialistų kabinetai (2 psichologams, 2 socialiniams pedagogams, 1 specialiajam pedagogui), asmens sveikatos priežiūros specialisto kabinetas, susitikimų su tėvais kambario ir adaptacijos kambario įrengimas pagal Aprašo 7 skyrių (patalpos). Mokymo kabinetų ir administracinių patalpų įrengimas mokyklos pastate |
7 | 16 |
Mokinių gyvenamųjų patalpų modernizavimas pagal Aprašo 7 skyrių (patalpos) | 4 miegamieji | 4 gyvenamieji blokai |
Centro patalpų kapitalinio remonto tąsa (patalpos) | Mokyklos pastato antro aukšto sienų apdaila naudojant medžio lenteles | Mokyklos pastato antro aukšto sienų šiuolaikiškas remontas |
Asmeninės, nusiraminimo erdvės mokiniams įrengimas mokinių poilsio-miego zonose (priemonės erdvei sukurti) | 0 | 4 širma atskirtos erdvės su baldu sėdėti, atsipalaiduoti |
Ugdomosios erdvės edukacinėmis vizualinėmis, akustinėmis priemonėmis modernizavimas (proc.) | 40 | 60 |
- Modernizuoti Centro ugdomąją aplinką ir sukurti mokiniams šeimos aplinkai artimas bei darbuotojams patogias fizines erdves:
- aktyviai dalyvauti projekto „Vaikų socializacijos centrų infrastruktūros modernizavimas“ procesuose;
- inicijuoti Centro nuostatų atnaujinimą;
- modernizuoti visas klases aprūpinant reikalingomis IT priemonėmis, multimedijos sistemomis, į ugdymo procesą įtraukiant vaizdinių maketų, priemonių, kurios suaktyvina domėjimąsi ugdomuoju dalyku (maketai, simuliacijos, brėžiniai, konstruktoriai ir kt.);
- tikslingai panaudojant Centro lėšas, užtikrinti mokinių laisvalaikio už Centro ribų įvairovę, planavimą ir vykdymą;
- praplėsti mokinių užimtumo, laisvalaikio bazę mokiniams reikšmingomis, juos dominančiomis priemonėmis (žaidimo konsolės, personalinės žaidimų planšetės ir kt.);
- plėsti šiuolaikiškas, estetiškai patrauklias ir mokinių resocializacijai reikalingas erdves jų socialiniams-buitiniams įgūdžiams ugdyti, edukacijai, laisvalaikiui, poilsiui, vadovaujantis Aprašo nuostatomis (užtikrinama patogi nusiraminimo erdvė mokiniui kambaryje);
- vykdyti tęstinį Centro erdvių kapitalinį atnaujinimą ir renovuoti Centro mokyklos pastato vidinių sienų apdailą;
- gerinti darbuotojų darbo erdvės sąlygas (atskiri kabinetai, atskirtos erdvės);
- užtikrinti darbuotojams reikalingų darbo priemonių pasirinkimą (pagal poreikį – nešiojami darbo kompiuteriai, spausdintuvai).
- Racionaliai naudoti biudžetines lėšas:
- vykdyti viešuosius pirkimus užtikrinant skaidrius prekių ir paslaugų pirkimo sandorius;
- tikslingai ir efektyviai planuoti asignavimus, vykdyti finansų kontrolę.
- Užtikrinti strateginio plano 3 tikslo ir uždavinių stebėseną:
- rengiant metinės veiklos planus, įvertinti strateginio plano 3 tikslo siekimo būklę, analizuoti esamą situaciją ir prireikus koreguoti atliekamas veiklas bei uždavinių įgyvendinimo rodiklius;
- kasmet vykdyti Centro veiklos kokybės įsivertinimą naudojant „IQES online“ instrumentą;
- teikti Centro bendruomenei finansines ataskaitas apie lėšų panaudojimą.
- Gruzdžių vaikų socializacijos centro nuostatai (toliau – Nuostatai) nustato Gruzdžių vaikų socializacijos centro (toliau – Centras) teisinę formą, priklausomybę, savininką, savininko teises ir pareigas įgyvendinančią instituciją, buveinę, mokyklos grupę, tipą, pagrindinę paskirtį, mokymo kalbą, mokymosi formą ir mokymo proceso organizavimo būdą, veiklos sritį, rūšis, tikslą, uždavinius, funkcijas, mokymosi pasiekimus įteisinančių dokumentų išdavimą, Centro teises ir pareigas, veiklos organizavimą ir valdymą, savivaldą, darbuotojų priėmimą į darbą, jų darbo apmokėjimo tvarką ir atestaciją, Centro lėšas, jų naudojimo tvarką ir finansinės veiklos kontrolę, Centro reorganizavimo, likvidavimo ar pertvarkymo tvarką.
- Centro oficialus pavadinimas – Gruzdžių vaikų socializacijos centras, trumpasis Centro pavadinimas – GVSC. Centras įregistruotas Juridinių asmenų registre, kodas 190089213.
- Centro įsteigimo data: 1995 m. spalio 10 d.
- 4. Centro teisinė forma – biudžetinė įstaiga.
- Centro priklausomybė – valstybinė mokykla.
- Centro savininkas – valstybė. Savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija – Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerija (toliau – Ministerija), adresas – A. Volano g. 2, LT-01516 Vilnius. Juridinio asmens kodas – 188603091.
- Ministerija:
- Centro buveinės adresas – Šiaulių r. sav., Gruzdžiai, F. Vaitkaus g. 61, LT-81416.
- Centro bendrabučio buveinės adresas – Šiaulių r. sav., Gruzdžiai, F. Vaitkaus g. 61, LT-81416.
- Centro grupė – bendrojo ugdymo mokykla, kodas 3120.
- Centro tipas – pagrindinė mokykla, kodas 3123.
- Centro pagrindinė paskirtis – pagrindinės mokyklos tipo vaikų socializacijos centras (kodas 31232630), skirtas 14–17 metų vaikams (išimtinais atvejais jaunesniems nei 14 metų vaikams), kuriems teisės aktų nustatyta tvarka paskirta vidutinės priežiūros priemonė ar auklėjamojo poveikio priemonė. Centras vykdo pradinio ir pagrindinio ugdymo programas.
- Centro mokymo kalba – lietuvių, kodas 47.
- Centro mokymosi forma ir mokymo proceso organizavimo būdas – grupinio mokymosi forma, įgyvendinama kasdieniu mokymo proceso organizavimo būdu.
- Centras turi struktūrinį padalinį su bendrabučiu – Gruzdžių vaikų socializacijos centro Kunionių skyrių (toliau – Skyrius):
- Centras yra viešasis juridinis asmuo, turintis herbinį antspaudą, atsiskaitomąją ir kitas sąskaitas Lietuvos Respublikos įregistruotuose bankuose, atributiką. Savo veiklą Centras grindžia Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, švietimo, mokslo ir sporto ministro įsakymais, kitais teisės aktais ir šiais Nuostatais.
- Centro veiklos sritis – švietimas, kodas 85.
- Centro veiklos rūšys pagal Ekonominės veiklos rūšių klasifikatorių, patvirtintą Statistikos departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės generalinio direktoriaus 2007 m. spalio 31 d. įsakymu Nr. DĮ-226 „Dėl Ekonominės veiklos rūšių klasifikatoriaus patvirtinimo“:
- Centro veiklos tikslas – formuoti ir įtvirtinti socialiai priimtiną vaikų elgesį, didinti jų psichologinį atsparumą ydingam socialinės aplinkos poveikiui ugdyti jo vertybines nuostatas bei socialinius bei gyvenimo įgūdžius, padėti susigrąžinti mokymosi motyvaciją, ugdant bendrąsias dalykines kompetencijas ir paruošti jį sugrįžimui į visuomenę.
- Centro veiklos uždaviniai:
- 21. Centras, įgyvendindamas veiklos tikslą ir vykdydamas 20.1 papunktyje nurodytą uždavinį, atlieka šias funkcijas:
- Centras, įgyvendindamas veiklos tikslą ir vykdydamas 20.2 papunktyje nurodytą uždavinį, atlieka šias funkcijas:
- Centras, įgyvendindamas veiklos tikslą ir vykdydamas 20.3 papunktyje nurodytą uždavinį, atlieka šias funkcijas:
- Taip pat atlieka šias funkcijas:
- Centro valdymas grindžiamas demokratiniais principais. Centras, įgyvendindamas jam pavestą tikslą ir uždavinius, vykdydamas savo funkcijas, turi teisę:
- Centras privalo:
- Centro veikla organizuojama pagal:
- Centrui vadovauja direktorius, kurį viešo konkurso būdu į pareigas penkeriems metams skiria ir iš jų atleidžia švietimo, mokslo ir sporto ministras arba jo įgaliotas asmuo. Centro direktorius yra tiesiogiai pavaldus ir atsakingas švietimo, mokslo ir sporto ministrui.
- Centro direktorius:
- Centre veikia Centro vaiko gerovės komisija, kuri sudaroma ir jos darbas organizuojamas pagal Mokyklos vaiko gerovės komisijos sudarymo ir jos darbo organizavimo tvarkos aprašą, išskyrus funkcijas, susijusias su vaiko minimalios priežiūros priemonėmis, socialinės paramos mokiniams teikimu bei mokinių mokyklos nelankymu.
- Mokinių priėmimas mokytis ir gyventi bendrabutyje įforminamas mokymo ir apgyvendinimo sutartimis.
- Centro savivalda grindžiama švietimo tikslais, Centre vykdomomis švietimo programomis, laikomasi geranoriškumo ir pagarbos teisėtiems Centro interesų principams ir Centro tradicijoms.
- 33. Centro savivaldos institucijos: Centro taryba, Mokytojų taryba, Mokinių taryba.
- Centro taryba yra aukščiausioji Centro savivaldos institucija. Centro taryba telkia Centro bendruomenę iš Centro mokinių, mokytojų, įstatyminių atstovų, vietos bendruomenę demokratiniam Centro valdymui ir padeda spręsti Centrui aktualius klausimus.
- Centro taryba sudaroma iš 1 tėvų (globėjų, rūpintojų) atstovo, 2 mokytojų atstovų, 1 auklėtojų atstovo, 1 švietimo pagalbos specialisto, 2 mokinių ir 1 vietos bendruomenės atstovo. Centro taryba renkama dvejiems metams. Centro tarybos sudėtis atnaujinama trečdaliu narių kas dveji metai nuo jos sudarymo dienos. Centro tarybos sudėtis gali būti keičiama, jeigu Centro tarybos nario įgaliojimai nutrūksta arba yra nutraukiami. Asmuo Centro tarybos nariu gali būti deleguojamas tik vienai Centro tarybos kadencijai.
- Į Centro tarybą tėvus (globėjus, rūpintojus) renka (globėjų, rūpintojų) susirinkimas arba deleguoja Centro Vaiko gerovės komisija, mokytojus, auklėtojus, švietimo pagalbos specialistus – Mokytojų taryba, mokinius – Mokinių taryba, vietos bendruomenės atstovus deleguoja vietos bendruomenė. Centro tarybos nariu negali būti Centro direktorius, valstybės politikai, politinio (asmeninio) pasitikėjimo valstybės tarnautojai. Į Centro tarybą deleguotam atstovui atsisakius eiti pareigas ar dėl objektyvių priežasčių negalint toliau eiti pareigų, likusiam Centro tarybos įgaliojimų terminui į jo vietą atitinkamai deleguojamas naujas atstovas.
- Centro tarybai vadovauja pirmininkas, išrinktas atviru balsavimu Centro tarybos posėdyje (kai jo nėra kitas išrinktas Centro tarybos narys). Centro tarybos posėdžiai kviečiami ne rečiau kaip tris kartus per metus. Centro tarybos pirmininkas posėdžio metu patikrina, ar yra kvorumas; pateikia tvirtinti posėdžio darbotvarkę, vadovauja klausimų svarstymui, atsižvelgdamas į svarstymo rezultatus, formuluoja klausimus ir teikia balsuoti. Posėdis teisėtas, jei jame dalyvauja ne mažiau kaip du trečdaliai narių. Nutarimai priimami posėdyje dalyvaujančių balsų dauguma. Centro tarybos nutarimai įforminami protokolu, kurį parengia Centro tarybos sekretorius ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo posėdžio dienos, jį pasirašo Centro tarybos pirmininkas ir sekretorius. Centro tarybos nutarimai ir kita viešinama informacija apie Centro tarybos veiklą skelbiami Centro internetiniame puslapyje, taip pat gali būti viešinami ir kitais būdais. Centro direktorius Centro tarybos posėdžiuose gali dalyvauti stebėtojo teisėmis.
- Centro taryba:
- Centro taryba už savo veiklą vieną kartą per metus atsiskaito Centro bendruomenei.
- Mokytojų taryba – nuolat veikianti Centro savivaldos institucija pedagoginių darbuotojų profesiniams ir bendriesiems ugdymo klausimams spręsti. Ji sudaroma iš mokytojų, švietimo pagalbos specialistų, auklėtojų 3 metams iš 6 narių. Mokytojų tarybos sudėtis atnaujinama trečdaliu narių kas treji metai. Mokytojų tarybos nariu negali būti Centro direktorius, direktoriaus pavaduotojas ugdymui, skyrių vedėjai. Mokytojų tarybai vadovauja ir posėdžius inicijuoja pirmininkas, išrinktas atviru balsavimu. Mokytojų tarybos posėdžiai kviečiami ne rečiau kaip du kartus per metus. Posėdis teisėtas, jei jame dalyvauja ne mažiau kaip du trečdaliai narių. Nutarimai priimami posėdyje dalyvaujančių balsų dauguma. Mokytojų taryba:
- Centre veikia Centro mokinių savivaldos institucija – Mokinių taryba. Mokinių taryba renkama vieniems mokslo metams. Mokinių tarybos nariai yra mokinių susirinkime išrinkti 5 atstovai. Vadovauja Mokinių tarybos išrinktas pirmininkas. Mokinių taryba svarsto Centro direktoriaus teikiamus klausimus dėl Centro veiklos organizavimo, deleguoja narius į Centro tarybą. Mokinių tarybos nariai dirba pagal metų darbo planą. Mokinių tarybos nariai į posėdžius renkasi ne rečiau kaip tris kartus per mokslo metus. Mokinių tarybos veiklą koordinuoja Mokytojų tarybos nutarimu paskirtas pedagoginis darbuotojas.
- Mokinių taryba inicijuoja ir padeda organizuoti Centro renginius, akcijas, vykdyti prevencines programas, teikia siūlymų dėl ugdymo organizavimo, mokinių neformaliojo švietimo programų plėtros, socialinės veiklos, organizuoja savanorių judėjimą, dalyvauja, rengiant Centro veiklą reglamentuojančius dokumentus, svarsto Centro direktoriaus teikiamus klausimus.
- Darbuotojai į darbą Centre priimami ir atleidžiami iš jo Lietuvos Respublikos darbo kodekso ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.
- Centro darbuotojams už darbą mokama Lietuvos Respublikos įstatymų, Centro darbo apmokėjimo sistemos ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.
- Centro direktorius, ugdymą organizuojančių skyrių vedėjai, mokytojai ir kiti pedagoginiai darbuotojai kvalifikaciją tobulina teisės aktų nustatyta tvarka. Kiti darbuotojai tobulina kompetencijas pagal Centre nustatytą tvarką. Mokytojai, pagalbos mokiniui specialistai, auklėtojai atestuojami teisės aktų nustatyta tvarka.
- Centras turtą valdo, naudoja ir disponuoja juo Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
- Centro lėšų šaltiniai:
- Centro lėšos naudojamos teisės aktų nustatyta tvarka.
- Centro buhalterinė apskaita tvarkoma, finansinės ir biudžeto vykdymo ataskaitos sudaromos teisės aktų nustatyta tvarka.
- Centro finansinės veiklos kontrolė vykdoma teisės aktų nustatyta tvarka.
- Centro veiklos priežiūrą atlieka Ministerija teisės aktų nustatyta tvarka.
- Paramos būdu gautos lėšos įtraukiamos į apskaitą ir naudojamos įstatymo nustatyta tvarka.
- Centro nuostatus, jų pakeitimus, papildymus tvirtina švietimo, mokslo ir sporto ministras.
- Centro nuostatų keitimą ar papildymą inicijuoja Ministerija, Centro taryba ir Centro direktorius.
- Centras registruojamas teisės aktų nustatyta tvarka.
- Centras reorganizuojamas, likviduojamas, pertvarkomas ar vykdoma struktūros pertvarka teisės aktų nustatyta tvarka.
- Centras turi interneto svetainę www.gvsc.lt. Pranešimai, kuriuos vadovaujantis teisės aktais reikia paskelbti viešai, skelbiami Centro interneto svetainėje ir raštu arba elektroninėmis priemonėmis pranešama visiems įstatymų numatytiems asmenims.
- Gruzdžių vaikų socializacijos centras (toliau – Centras) naudoja UAB „Nacionalinis švietimo centras“ „Mano dienynas“ sistemą – tai mokymosi tinklas, modernizuojantis ir palengvinantis kasdieninę mokymo ir mokymosi eigą. Centras nebevykdo mokinių ugdymo apskaitos spausdintame dienyne.
- Prisijungti prie sistemos „Mano dienynas“ galima adresu lt
- Centro elektroninio dienyno naudojimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja Centro pradinio, pagrindinio ugdymo dienyno, neformaliojo švietimo sudarymo elektroninio dienyno administravimo, tvarkymo, priežiūros, dienyno sudarymo elektroninio dienyno duomenų pagrindu, jo spausdinimo ir perkėlimo į skaitmeninę laikmeną tvarką, asmenų, tvarkančių dienyną, funkcijas ir atsakomybę.
- Aprašas parengtas vadovaujantis Dienynų sudarymo elektroninio dienyno duomenų pagrindu tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2008 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. ISAK-2008 (Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2019 m. vasario 27 d. įsakymo Nr. V-170 redakcija), Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos 2019 m. kovo 8 d. raštu Nr. SR-893 „Dėl dienynų sudarymo elektroninio dienyno duomenų pagrindu tvarkos aprašo pakeitimo“.
II. SĄVOKOS
5. Apraše vartojamos sąvokos:
5.1 Elektroninis dienynas – dienynas, tvarkomas naudojant tam pritaikytas informacines ir komunikacines technologijas.
5.2 Naudotojai – asmenys, turintys prieigos prie naudojimosi programa teises pagal nustatytą tvarką, naudotojo vardą ir slaptažodį, galintys atlikti numatytas funkcijas.
5.3 Kitos Tvarkoje vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos Švietimo įsakyme (Žin., 1991, Nr. 23–593, 2011, Nr. 38–1804) ir kituose švietimą reglamentuojančiuose teisės aktuose vartojamas sąvokas.
III. ASMENŲ, ADMINISTRUOJANČIŲ, PRIŽIŪRINČIŲ, TVARKANČIŲ MOKINIŲ UGDOMOSIOS VEIKLOS APSKAITĄ ELEKTRONINIAME DIENYNE, FUNKCIJOS
- Centro elektroninio dienyno administravimą bei priežiūrą vykdo direktorius, elektroninio dienyno administratorius, direktoriaus pavaduotojas ugdymui, klasės vadovai, mokytojai, psichologas asistentas, socialinis ir specialusis pedagogai, sveikatos priežiūros specialistas / slaugytojas.
- Elektroninio dienyno administravimą vykdantis asmuo (administratorius) atlieka šias pagrindines funkcijas:
7.1. atsako už elektroninio dienyno administravimą ir jo patikimą funkcionavimą, informuoja elektroninio dienyno paslaugą teikiančios įmonės atstovus ir Centro direktorių apie kylančias technines ir administravimo problemas, sprendžia administravimo problemas savo kompetencijos ribose;
7.2. kiekvienų metų rugpjūčio paskutinę savaitę įveda informaciją, reikalingą dienyno funkcionalumui užtikrinti – pamokų laiką, trimestrų intervalus, mokinių atostogų laiką, mokytojų bei mokinių sąrašus;
7.3. pateikia elektroninio dienyno vartotojams – direktoriui, pavaduotojui ugdymui, socialiniam ir specialiajam pedagogui, sveikatos priežiūros specialistui / slaugytojui, mokytojams, klasių vadovams, mokinių tėvams (globėjams, rūpintojams) / įstatyminiams atstovams pirminio prisijungimo duomenis (vardus ir slaptažodžius) ar naujus duomenis juos pametusiems vartotojams;
7.4. vadovaujantis Centro ugdymo planu įrašo dalykų, modulių, neformalaus vaikų švietimo, integruojamų programų ir kt. pavadinimus;
7.5. tvarko ir kontroliuoja trimestro / pusmečio, mokslo metų duomenų įvedimo, užrakinimo ir tvarkymo apsaugos parametrus (mokinio trimestro / pusmečio, metiniai įvertinimai ir šių laikotarpių suvestiniai lankomumo duomenys elektroniniame dienyne automatiškai „užsirakins“ iki tos pačios dienos, kurią jie buvo įvesti, 24 valandos);
7.6. Centro direktoriaus įsakymu, mokiniui išvykus iš Centro, dienyne fiksuojamas direktoriaus įsakymas dėl išvykimo ir paruošiamos mokinio elektroninio dienyno ataskaitos iš Centro išvykstantiems mokiniams;
7.7. vadovaujantis direktoriaus įsakymu, įkeliami pavaduojančių mokytojų duomenys;
7.8. informuoja ir konsultuoja Centro bendruomenės narius elektroninio dienyno pildymo, prisijungimo ir kitais klausimais;
7.9. „Mokinių mokymosi pasiekimų apskaitos suvestinė“ talpinama į bylą per 10 kalendorinių dienų nuo ugdymo proceso pabaigos. Tuo atveju, jei pasibaigus ugdymo procesui nors vienam tam tikros klasės mokiniui bus paskirtos papildomos užduotys, jam yra privalu patikrinti mokymosi pasiekimus ir kt., tuomet „Mokinių mokymosi pasiekimų apskaitos suvestinė“ bus spausdinama ir talpinama į atskirą bylą ne vėliau kaip per 10 kalendorinių dienų, kai gaunami visi reikiami duomenys ir perduodama saugoti į Centro archyvą.
7.10. „Mokinių mokymosi pasiekimų apskaitos suvestinė“ saugoma ne mažiau nei 75 metus.
- Mokytojai, pildydami elektroninį dienyną, atlieka šias pagrindines funkcijas:
8.1. iš administratoriaus gavę prisijungimo vardą ir slaptažodį, prisijungia prie elektroninio dienyno;
8.2. asmeninių duomenų (telefono, adreso) pateikti neprivalo, nurodo tik savo vardą ir pavardę, el. pašto adresą;
8.3. mokslo metų pradžioje, vadovaudamiesi direktoriaus įsakymu, sudaro savo dalyko klases / grupes, įveda tas klases ir grupes, kurioms turi pamokų;
8.4. per meniu punktą ,,Tvarkaraštis“ suveda savo asmeninį tvarkaraštį;
8.5. kasdien iki 21.00 val. (jeigu nebuvo galimybės iškart po pamokos ar pamokos metu) suveda tą dieną pravestų pamokų duomenis: pažymius, lankomumą, mokinių vėlavimą, nurodo pamokos temą, klasės darbą, namų darbą; nurodo pažymių tipą iš pateikto meniu sąrašo; pagal poreikį rašo pagyrimus ar pastabas mokiniams;
8.6. ne vėliau kaip prieš savaitę meniu punkte „Kontroliniai darbai“ nurodo planuojamo kontrolinio darbo datą ir temą, aptaręs jį su mokiniais (per dieną mokiniai gali rašyti ne daugiau kaip vieną kontrolinį darbą);
8.7. fizinio ugdymo mokytojas suveda duomenis apie mokinių fizinio pasirengimo rodiklius, užpildo mokinių fizinio lavinimo rodiklius, pasiektus rudenį ir pavasarį;
8.8. prireikus keisti informaciją užrakintuose elektroninio dienyno skyriuose (trimestrų / pusmečių, metinių įvertinimų ir (ar) lankomumo duomenis) keičia kartu su pavaduotoju ugdymui pasirašius klaidos ištaisymo aktą;
8.9. pasibaigus trimestrui / pusmečiui, mokslo metams išveda trimestro / pusmečio, metinius įvertinimus ne vėliau, kaip trimestro / pusmečio, mokslo metų paskutinę darbo dieną;
8.10. veda saugaus elgesio ar kitus instruktažus, užrašo tam skirtoje vietoje instruktažo turinį, išspausdina instruktažo lapą, kuriame mokytojas ir mokiniai pasirašo, pasirašytą lapą perduoda pavaduotojui ugdymui;
8.11. pamokoms nevykstant dėl šalčio, epidemijos ir kitų priežasčių, ar organizuojant netradicinio ugdymo dienas, skiltyje „Pamokos tema“ parašo: „Pamoka nevyko dėl….“, ar užrašo netradicinės dienos temą;
8.12. skiltyje „Pranešimai“ vidaus žinutėmis bendrauja su mokiniais, tėvais (globėjais, rūpintojais) / įstatyminiais atstovais, klasių vadovais, Centro administracija.
- Klasių vadovai, pildydami elektroninį dienyną, atlieka šias funkcijas:
9.1. mokslo metų pradžioje iki rugsėjo 5 d. patikrina vadovaujamos klasės mokinių sąrašą, mokinių priskyrimą laikinosioms grupėms, moduliams;
9.2. patikrina vadovaujamos klasės mokinių pamokų tvarkaraštį, apie netikslumus informuoja pavaduotoją ugdymui;
9.3. pildo elektroninio dienyno skyrių „Klasės vadovo veikla“;
9.4. pateikia vadovaujamos klasės mokiniams ir jų tėvams (globėjams, rūpintojams) / įstatyminiams atstovams elektroninio dienyno prisijungimo duomenis; užpildo, redaguoja informaciją apie įstatyminius atstovus;
9.5. gavę apie mokinio praleistas pamokas pateisinantį dokumentą per dvi darbo dienas įveda duomenis į elektroninį dienyną;
9.6. tėvams (globėjams, rūpintojams) / įstatyminiams atstovams, neturintiems galimybės prisijungti prie elektroninio dienyno ir raštu pateikusiems prašymą, kas mėnesį išspausdina mokinio pažangumo ir lankomumo ataskaitas, pasibaigus trimestrui / pusmečiui ir mokslo metams išspausdina pažangumo ir lankomumo ataskaitas;
9.7 skyriuje „Pranešimai“ vidaus žinutėmis bendrauja su mokiniais, jų tėvais (globėjais, rūpintojais) / įstatyminiais atstovais, klasėje dėstančiais mokytojais, Centro administracija;
9.8. perkelia kartu su dalyko mokytojais mokinio, kuris atvyko tęsti mokslo iš gydymo įstaigos ar kitos mokyklos trimestro / pusmečio įvertinimus ar per trimestrą / pusmetį gautus pažymius į elektroninį dienyną per 5 (penkias) darbo dienas. Komentaruose „Pastabos apie pamoką“ nurodomas teisės akto pavadinimas, numeris, data;
9.9. pasibaigus trimestrui / pusmečiui ar mokslo metams nustatytu laikotarpiu pagal administracijos nurodymus formuoja savo klasės / mokinio ataskaitas;
9.10. kiekvieną kartą atlikus saugaus elgesio instruktažą išspausdina šiuos lapus, pateikia mokiniams pasirašyti ir įsega į specialų segtuvą.
- Centro sveikatos priežiūros specialistas / slaugytojas:
10.1. ne vėliau kaip per du mėnesius nuo mokslo metų pradžios įveda į elektroninio dienyno sistemą mokinių sveikatos duomenis;
10.2. informuoja fizinio ugdymo mokytojus, esant reikalui, kitų dalykų mokytojus apie mokinių sveikatos sutrikimus.
- Centro socialinis pedagogas, specialusis pedagogas, psichologas asistentas:
11.1. stebi ir analizuoja mokinių pažangumą, lankomumą, organizuoja mokymosi pagalbą;
11.2. skyriuje „Pranešimai“ vidaus žinutėmis bendrauja su mokiniais, jų tėvais (globėjais, rūpintojais) / įstatyminiais atstovais, mokytojais.
- Direktoriaus pavaduotojas ugdymui:
12.1. vykdo elektroninio dienyno pildymo priežiūrą ir reikalingų ataskaitų parengimą pagal Centro vadovų darbo pasiskirstymą;
12.2. rašo pastabas mokytojams dėl dienyno pildymo, kontroliuoja jų įvykdymą;
12.3. nustačius klaidą (klaidingą žodį, tekstą ar įvertinimą), kartu su klaidą padariusiu asmeniu ją ištaiso užpildant klaidos taisymo aktą;
12.4. kontroliuoja, kaip mokytojai laikosi Centro priimtų susitarimų dėl mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo;
12.5. išvykus ar atvykus naujam mokiniui apie tai informuoja elektroninio dienyno administratorių;
12.6. mokinių, išvykstančių mokslo metų bėgyje bei klasių metinių „Mokinių mokymosi pasiekimų apskaitos suvestinę“, lankomumo suvestinę, atspausdina ir teikia į Centro archyvą.
- Centro direktorius:
13.1. užtikrina elektroninio dienyno veiklą, jo tvarkymą, informacijos saugumą, tikrumą ir patikimumą jame, elektroninio dienyno duomenų pagrindu dienyno sudarymą, jo išspausdinimą, perkėlimą į skaitmenines laikmenas, jo saugojimą teisės aktų nustatyta tvarka.
IV. ASMENŲ, ADMINISTRUOJANČIŲ, PRIŽIŪRINČIŲ, TVARKANČIŲ MOKINIŲ UGDOMOSIOS VEIKLOS APSKAITĄ ELEKTRONINIAME DIENYNE, ATSAKOMYBĖ
14. Centro direktorius, direktoriaus pavaduotojas ugdymui užtikrina elektroninio dienyno veiklą, jo tvarkymą laiku, informacijos konfidencialumą, saugumą ir patikimumą jame, bendravimo kultūrą, elektroninio dienyno duomenų pagrindu dienyno sudarymą, jo išspausdinimą, perkėlimą į skaitmenines laikmenas, jo saugojimą teisės aktų nustatyta tvarka.
15. Centro klasių auklėtojai užtikrina savo klasės duomenų tvarkymą laiku, informacijos konfidencialumą, saugumą ir patikimumą, bendravimo kultūrą, elektroninio dienyno duomenų pagrindu dienyno sudarymą, Centre numatytų klasės dienyno ataskaitų išspausdinimą, jų saugojimą teisės aktų nustatyta tvarka.
16. Dalykų mokytojai užtikrina elektroninio dienyno veiklą, laiku pildydami dalyko dienyną (pažymių įvedimas, neatvykusių arba pavėlavusių mokinių žymėjimas, pamokos turinio, namų darbų ir jų atlikimo laikas), skelbdami kontrolinius darbus, įvesdami trimestro / pusmečio pažymius, informuodami mokinius ir jų tėvus (globėjus, rūpintojus) / įstatyminius atstovus, informacijos konfidencialumą, saugumą ir patikimumą jame, bendravimo kultūrą, jo išspausdinimą, saugojimą teisės aktų nustatyta tvarka.
17. Centro mokinių tėvai (globėjai, rūpintojai) / įstatyminiai atstovai prisijungdami prie elektroninio dienyno sistemos, reaguoja į informaciją pateiktą dienyne, palaiko grįžtamąjį ryšį su dalykų mokytojais, klasės auklėtojais, Centro specialistais, administracija
18. Atsiradus duomenų netikslumų dėl „Mano dienynas“ paslaugų tiekėjo kaltės, pedagogai Centro elektroninio dienyno administratoriui pateikia raštišką pranešimą dėl duomenų atstatymo.
19. Už atspausdintų dienynų skyrių archyvavimą atsako Centro archyvą tvarkantis asmuo.
20. Aprašo reikalavimų privalo laikytis Centro socialinis ir specialusis pedagogai, psichologas asistentas, sveikatos priežiūros specialistas / slaugytojas, mokytojai, klasių auklėtojai, kiti bendruomenės nariai dirbantys su elektroniniu dienynu.
V. DIENYNO SAUGOJIMAS
21. Tvarkos aprašo nustatyta tvarka sudarytas, išspausdintas ir perkeltas į skaitmenines laikmenas dienynas saugomas Bendrojo lavinimo mokyklų dokumentų saugojimo terminų rodyklėje, patvirtintoje Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro ir Lietuvos archyvų departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės generalinio direktoriaus 2005 m. rugpjūčio 29 d. įsakymu Nr. ISAK-1776/V-83 (Žin., 2005, Nr. 105-3907), nustatytą laiką.
________________________________
Informacija atnaujinama
Pagrindimas: 2019-08-05 CPO kataloge nėra galimybės įsigyti M1 klases automobilių.
Viešieji pirkimai 2019 I ketvirtis
Viešieji pirkimai 2019 II ketvirtis
Viešieji pirkimai 2019 III ketvirtis
Viešieji pirkimai 2019 IV ketvirtis
Viešieji pirkimai 2018-IVketvirtis
Viešieji pirkimai 2018-III ketvirtis
Viešieji pirkimai 2018-II ketvirtis
Viešieji pirkimai 2018-I ketvirtis
2023 metų finansinių, biudžetinių ataskaitų rinkiniai:
2023 m. I ketv. biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinys
2023 m. II ketv. biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinys
2023 m. III ketv. biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinys
2023 m. metinis biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinys
2023 m. I ketv. finansinių ataskaitų rinkinys
2023 m. II ketv. finansinių ataskaitų rinkinys
2023 m. III ketv. finansinių ataskaitų rinkinys
2023 m. metinis finansinių ataskaitų rinkinys
2022 metų finansinių, biudžetinių ataskaitų rinkiniai:
2022 m. I ketv. biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinys
2022 m. II ketv. biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinys
2022 m. III ketv. biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinys
2022 m. metinis biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinys
2022 m. I ketv. finansinių ataskaitų rinkinys
2022 m. II ketv. finansinių ataskaitų rinkinys
2022m. III ketv. finansinių ataskaitų rinkinys
2022 m. metinis finansinių ataskaitų rinkinys
2021 metų finansinių, biudžetinių ataskaitų rinkiniai:
2021 m. I ketv. biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinys
2021 m. II ketv. biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinys
2021 m. III ketv. biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinys
2021 m. metinis biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinys
2021 m. I ketv. finansinių ataskaitų rinkinys
2021 m. II ketv. finansinių ataskaitų rinkinys
2021m. III ketv. finansinių ataskaitų rinkinys
2021 m. metinis finansinių ataskaitų rinkinys
2020 metų finansinių, biudžetinių ataskaitų rinkiniai:
2020 m. I ketv. biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinys
2020 m. II ketv. biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinys
2020m. III ketv. biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinys
2020 m. metinis biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinys
2020 m. I ketv. finansinių ataskaitų rinkinys
2020 m. II ketv. finansinių ataskaitų rinkinys
2020m. III ketv. finansinių ataskaitų rinkinys
2020 m. metinis finansinių ataskaitų rinkinys
2019 metų finansinių, biudžetinių ataskaitų rinkiniai:
2019 m. I ketv. biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinys
2019 m. II ketv. biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinys
2019 m. III ketv. biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinys
2019 m. metinis biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinys
2019 m. I ketv. finansinių ataskaitų rinkinys
2019 m. II ketv. finansinių ataskaitų rinkinys
2019 m. III ketv. finansinių ataskaitų rinkinys
2019 m. metinis finansinių ataskaitų rinkinys
2018 metų finansinių, biudžetinių ataskaitų rinkiniai:
2018m. I ketv. biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinys
2018m. II ketv. biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinys
2018m. III ketv. biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinys
2018m. metinis biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinys
2018m. I ketv. finansinių ataskaitų rinkinys
2018m. II ketv. finansinių ataskaitų rinkinys
2018m. III ketv. finansinių ataskaitų rinkinys
2018m. metinis finansinių ataskaitų rinkinys
2017 metų finansinių, biudžetinių ataskaitų rinkiniai:
2017 m. I ketv. biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinys
2017 m. II ketv. biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinys
2017m. III ketv. biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinys
2017 m. metinis biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinys
2017 m. I ketv. finansinių ataskaitų rinkinys
2017 m. II ketv. finansinių ataskaitų rinkinys
2017 m. III ketv. finansinių ataskaitų rinkinys
2017 m. metinis finansinių ataskaitų rinkinys
- STT karštoji linija
- Lietuvos Respublikos Korupcijos prevencijos įstatymas
- Lietuvos Respublikos nacionalinės kovos su korupcija 2015–2025 metų programos įgyvendinimo 2015–2019 metų tarpinstitucinis veiklos planas
- Dovanų priėmimo, gavimo, teikimo ir elgesio su jomis tvarkos aprašas.
- Korupcijos prevencijos programa 2022–2023 m.
- Antikorupcinio elgesio taisyklės, dėl veiksmų, susidūrus su korupcinio pobūdžio veika.
INFORMACIJOS APIE PAŽEIDIMUS PATEIKIMAS VIDINIU GRUZDŽIŲ VAIKŲ SOCIALIZACIJOS CENTRO KANALU
Lietuvos Respublikos pranešėjų apsaugos įstatymas nustato apie pažeidimus įstaigose pranešusių asmenų teises ir pareigas, jų teisinės apsaugos pagrindus ir formas, taip pat šių asmenų apsaugos, skatinimo ir pagalbos jiems priemones, siekiant sudaryti tinkamas galimybes pranešti apie teisės pažeidimus, keliančius grėsmę viešajam interesui arba jį pažeidžiančius, užtikrinti tokių pažeidimų prevenciją, atskleidimą.
Gruzdžių vaikų socializacijos centro (toliau – Centras) vidiniu pranešimų apie pažeidimus teikimo kanalu apie pažeidimą gali pranešti bet kuris asmuo, kurį su Centru sieja ar siejo tarnybos ar darbo santykiai arba sutartiniai santykiai (konsultavimo, rangos, stažuotės, praktikos, savanorystės ir pan.), taip pat ir kiti asmenys.
Pagal Lietuvos Respublikos pranešėjų apsaugos įstatymą, informacija apie pažeidimus teikiama dėl:
- pavojaus visuomenės saugumui ar sveikatai, asmens gyvybei ar sveikatai;
- pavojaus aplinkai;
- kliudymo arba neteisėto poveikio teisėsaugos institucijų atliekamiems tyrimams ar teismams vykdant teisingumą;
- neteisėtos veiklos finansavimo;
- neteisėto ar neskaidraus viešųjų lėšų ar turto naudojimo;
- neteisėtu būdu įgyto turto;
- padaryto pažeidimo padarinių slėpimo, trukdymo nustatyti padarinių mastą;
- kitų pažeidimų.
Kompetentingu subjektu, administruoti Centro vidinį informacijos apie pažeidimus teikimo kanalą (nagrinėti jais gautą informaciją apie pažeidimus, užtikrinti asmens, pateikusio informaciją apie pažeidimus, konfidencialumą), yra paskirta vyresnioji specialioji pedagogė Rasa Sabaliauskienė, tel. +370 9967463.
INFORMACIJĄ APIE KORUPCIJĄ BEI PASTEBĖTUS PAŽEIDIMUS CENTRE VIDINIU PRANEŠIMŲ APIE PAŽEIDIMUS KANALU GALIMA PATEIKTI:
- tiesiogiai atvykus darbo valandomis į Centrą pas kompetentingą subjektą, adresu F. Vaitkaus g. 61, Gruzdžiai, LT-81416 Šiaulių r. sav.;
- atsiųsti Centrui laisvos formos pranešimą paštu adresu F. Vaitkaus g. 61, Gruzdžiai, LT-81416 Šiaulių r. sav. Siunčiant pranešimą paštu, po Centro pavadinimu ant voko turi būti nurodoma žyma „Kompetentingam subjektui asmeniškai“. Siunčiant laisvos formos pranešimą, turi būti nurodyta, kad informacija teikiama vadovaujantis Lietuvos Respublikos pranešėjų apsaugos įstatymu;
- atsiųsti laisvos formos pranešimą Centro elektroninio pašto adresu info@gvsc.lt. Siunčiant laisvos formos pranešimą, turi būti nurodyta, kad informacija teikiama vadovaujantis Lietuvos Respublikos pranešėjų apsaugos įstatymu.
LIETUVOS RESPUBLIKOS PRANEŠĖJŲ APSAUGOS ĮSTATYME NUSTATYTOS ASMENŲ, TEIKIANČIŲ INFORMACIJĄ APIE PAŽEIDIMUS, TEISĖS IR GARANTIJOS:
Asmenų, pateikusių informaciją apie pažeidimus, apsaugos, skatinimo ir pagalbos jiems priemonės:
- asmens konfidencialumo užtikrinimas. Reikalavimas užtikrinti konfidencialumą netaikomas, kai to raštu prašo asmuo, pateikiantis arba pateikęs informaciją apie pažeidimą ar asmuo pateikia žinomai melagingą informaciją.
- teisė gauti atlyginimą už vertingą informaciją;
- draudimas daryti neigiamą poveikį asmeniui, pateikusiam informaciją apie pažeidimą;
- nemokamos teisinės pagalbos užtikrinimas;
- teisė gauti kompensaciją;
- atleidimas nuo atsakomybės.
Prieš darbuotoją, pateikusį informaciją apie pažeidimą, jo šeimos narius, nuo informacijos pateikimo dienos draudžiama imtis neigiamo poveikio priemonių – atleisti jį iš darbo ar tarnybos, perkelti į žemesnes pareigas ar kitą darbo vietą, bauginti, priekabiauti, diskriminuoti, grasinti susidoroti, apriboti karjeros galimybes, sumažinti darbo užmokestį, pakeisti darbo laiką, kelti abejones dėl kompetencijos, perduoti neigiamą informaciją apie jį tretiesiems asmenims, taikyti bet kokias kitas neigiamo poveikio priemones.
APIE KORUPCIJĄ TAIP PAT GALIMA PRANEŠTI:
- paštu pranesk@stt.lt siunčiant užpildyti Specialiųjų tyrimų tarnybos rekomenduojamą Pranešimo apie korupcinio pobūdžio teisės pažeidimo formą;
- per Specialiųjų tyrimų tarnybos interneto svetainę https://www.stt.lt/pateikti-pranesima-apie-korupcija/kitiems-asmenims/9;
- paskambinus Specialiųjų tyrimų tarnybai visą parą veikiančiu karštosios linijos telefonu Vilniuje (8 5) 266 33 33 (dirba ir poilsio dienomis).
AKTUALŪS TEISĖS AKTAI:
Lietuvos Respublikos pranešėjų apsaugos įstatymas.
Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2018 m. lapkričio 14 d. nutarimas Nr. 1133 „Dėl Lietuvos Respublikos pranešėjų apsaugos įstatymo įgyvendinimo“.
_________________________________________________
Eil. Nr. | Valstybinis numeris | Automobilio markė | Automobilio modelis | Registracijos metai |
1. | JHC631 | VW | CRAFTER ALTAS | 2016 |
2. | LFR803 | SKODA | OCTAVIA | 2019 |
Skelbimų nėra.