- Formalus ugdymas
- Neformalus švietimas
- Dienos struktūra
- Mokytojų tarybos veiklos planas 2023 metams
- Mokinių tarybos veiklos planas 2023 metams
- Centro tarybos veiklos planas 2023 metams
- Įgyvendinamos programos
- Nepamokinių renginių planas
- Mokinių organizuota darbinė veikla
- Darbo tarybos darbo reglamentas
- Vaiko gerovės komisijos sudarymo ir jos darbo organizavimo tvarkos aprašas
- EQUIP
Ugdymo proceso metu skiriamos atostogos:
Rudens atostogos
|
2023 m. spalio 30 d. – 2023 m. lapkričio 3 d.
|
Žiemos (Kalėdų) atostogos
|
2023 m. gruodžio 27 d. – 2024 m. sausio 5 d.
|
Žiemos atostogos
|
2024 m. vasario 19 d. – 2024 m. vasario 23 d.
|
Pavasario (Velykų) atostogos
|
2024 m. balandžio 2 d. – 2024 m. balandžio 5 d.
|
Ugdymo procesas skirstomas trimestrais:
Klasės
|
I trimestro trukmė (ugdymo dienų skaičius)
|
II trimestro trukmė (ugdymo dienų skaičius)
|
III trimestro trukmė (ugdymo dienų skaičius)
|
4
|
2023-09-01 – 2023-11-30
(60 ugdymo dienų)
|
2023-12-01 – 2024-03-08
(55 ugdymo dienos)
|
2023-03-12 – 2023-06-11
(60 ugdymo dienų)
|
5–8
|
2023-09-01 – 2023-11-30
(60 ugdymo dienų)
|
2023-12-01 – 2024-03-08
(55 ugdymo dienos)
|
2024-03-12 – 2024-06-26
(70 ugdymo dienų)
|
9–10, SK
|
2023-09-01 – 2023-11-30
(60 ugdymo dienų)
|
2023-12-01 – 2024-03-08
(55 ugdymo dienos)
|
2024-03-12 – 2024-06-26
(70 ugdymo dienų)
|
GRUZDŽIŲ VAIKŲ SOCIALIZACIJOS CENTRO
NEFORMALIOJO ŠVIETIMO UŽSIĖMIMŲ TVARKARAŠTIS 2022–2023 M. M.
(nuo 2023 m. sausio 9 d.)
PIRMADIENIS | ANTRADIENIS | TREČIADIENIS | KETVIRTADIENIS | PENKTADIENIS |
14.30–15.30 (1.0) val. Informacinių technologijų būrelis„Bitas“ Mokyt. K. Rimkuvienė……………………………. 15.30–16.30 (1.0) val. Būrelis „Eko dirbtuvėlės“ Mokytoja G. Jurgaitienė__________ | 9.30–11.30 (2.0) val. Dziudo būrelis Mokyt. S. Kulikauskas | 14.30–16.30 (2.0) val. Medžio darbų būrelis Mokyt. A. Milašauskas | 15.00–16.00 (1.0) val. Būrelis „Atrask meną savyje“ Mokyt. R. Kvedarienė | 15.30–16.30 (1.0)val. Būrelis „Istorijos keliais“ Mokyt. A. Milaknis |
___________________________________________
GRUZDŽIŲ VAIKŲ SOCIALIZACIJOS CENTRO KUNIONIŲ SKYRIAUS
NEFORMALIOJO ŠVIETIMO UŽSIĖMIMŲ TVARKARAŠTIS 2022–2023 M. M.
(nuo 2022 m. gruodžio 1 d.)
Užsiėmimo pavadinimas | Val. | Klasės | Savaitės dienos | Užsiėmimovieta | Atsakingasmokytojas | ||||
Pirmadienis | Antradienis | Trečiadienis | Ketvirtadienis | Penktadienis | |||||
Dramos būrelis | 1 | 7/SK | 1500–1600 | Renginių patalpa | S. Michailovskaja | ||||
Lietuvos pažinimas | 1 | 7/SK | 1500–1600 | Istorijos kabinetas | D. Savickienė | ||||
Sporto būrelis | 2 | 7/SK | 1500–1600 | 1500–1600 | Sporto salė | D. Motiejūnienė |
MOKYTOJŲ TARYBOS VEIKLOS PLANAS 2023 METAMS
Tikslas – įtakoti Centro ugdymo procesą siekiant įgyvendinti 2023 metų veiklos plane numatytus tikslus.
Uždaviniai: 1. Ugdyti mokinių kompetencijas, ugdymą siejant su gyvenimiška patirtimi.
- Atlikti mokinių ugdymosi pasiekimų kiekybinę ir kokybinę analizę.
- Priimti sprendimus dėl Centro ugdymo proceso organizavimo veiklos plane bei ugdymo plane numatytų priemonių įgyvendinimo.
Eil. Nr.
|
Veiklos turinys*
|
Mėnuo
|
Atsakingas
|
I. 1.
|
II-ojo trimestro ugdymo(si) rezultatų aptarimas. Papildomų mokymosi užduočių atsiskaitymas naujai atvykusių mokinių.
|
Kovo mėn.
|
Administracija, švietimo pagalbos specialistai
Mokytojai
Auklėtojai
|
I. 2.
|
Vidutinės priežiūros priemonės vykdymas Centre.
|
||
I. 3.
|
Centro bendruomenėje II-ojo trimestro eigoje iškilusių klausimų dėl ugdymosi proceso, mokinių interesų, mokymosi kokybės gerinimo aptarimas.
|
||
I.4.
|
Gerosios pedagoginės patirties sklaida
|
||
I.5.
|
Šiuolaikinė pamoka: uždavinys, aktyvūs metodai, įsivertinimas. Stebėtų pamokų, veiklų aptarimas ruošiantis atestacijai.
|
||
I.6.
|
Veiklos kokybės įsivertinimo grupės veiklos plano analizė.
|
||
II. 1.
|
III-iojo trimestro ugdymosi rezultatų aptarimas. Mokinių ugdymosi pasiekimų ir pažangos analizė per mokslo metus.
|
Birželio mėn.
|
Administracija, švietimo pagalbos specialistai
Mokytojai
Auklėtojai
|
II.2.
|
Mokinių kėlimas į aukštesnę klasę. Papildomų darbų skyrimas
|
||
II.3.
|
Vidutinės priežiūros priemonės vykdymas Centre.
|
||
II.4.
|
Vasaros atostogų metu neišvykstančių mokinių užimtumas.
|
||
II.5.
|
Centro bendruomenėje mokslo metų eigoje iškilusių klausimų dėl ugdymosi proceso, mokinių interesų, mokymosi kokybės gerinimo aptarimas.
|
||
II.6.
|
2023-2024 m.m. ugdymo plano projekto aptarimas..
|
||
II.7.
|
Centro metinio veiklos plano įgyvendinimo tarpinė analizė.
|
||
II.8.
|
Gerosios patirties sklaida.
|
||
II.9.
|
Šiuolaikinė pamoka: uždavinys, aktyvūs metodai, įsivertinimas. Stebėtų pamokų, veiklų aptarimas ruošiantis atestacijai.
|
||
III.1.
|
Centro darbo veiklos organizavimas
2023-2024 m.m. Aktualūs ugdymo proceso ir Centro veiklos organizavimo klausimai.
|
Rugpjūčio mėn.
|
Direktorius
Skyriaus vedėja
Pavaduotoja ugdymui
|
III.2.
|
Pedagoginio personalo krūvio paskirstymas, ugdymo programų, neformaliojo švietimo veiklų aptarimas.
|
||
III.3
|
2023-2024 m.m. ugdymo plano įgyvendinimo aptarimas.
|
||
III.IV.
|
Mokinių paskirstymas į klasės, grupes.
|
||
IV.1.
|
I-ojo trimestro ugdymo(si) rezultatų ir elgesio pokyčių klasėse aptarimas
|
Gruodžio mėn.
|
Administracija, švietimo pagalbos specialistai
Mokytojai
Auklėtojai
|
IV.2.
|
Vidutinės priežiūros priemonės vykdymas Centre.
|
||
IV.3.
|
Metinio veiklos plano 2023 m. ataskaitos aptarimas.
|
||
IV.4.
|
2024 metų veiklos plano rengimo aptarimas.
|
||
IV.5.
|
Stebėtų pamokų, veiklų aptarimas ruošiantis atestacijai.
|
||
IV.6.
|
Gerosios pedagoginės patirties sklaida.
|
||
IV.7.
|
Veiklos kokybės įsivertinimo grupės veiklos plano įgyvendinimo aptarimas, tolimesnių tikslų, uždavinių numatymas.
|
||
IV.7.
|
Centro darbuotojų kvalifikacijos kėlimo ir tobulinimo plano aptarimas 2024 metams.
|
*Esant poreikiui, nenumatytoms objektyvioms aplinkybėms, datos ir svarstomi klausimai gali keistis arba būti šaukiami neplanuoti Mokytojų tarybos posėdžiai.
____________________________
N. D., 9 kl. – pirmininkas, L.T., 7 kl., G.P., 10 kl.
Mokinių tarybos koordinatorius: lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja Jurgita Kriščiūnienė
- Atstovauti mokinių interesus Centre.
- Sustiprinti mokinių iniciatyvumą Centro veiklos organizavime.
- Skatinti mokinių aktyvų dalyvavimą ir įsitraukimą į Centro veiklą sprendžiant su mokiniais susijusius klausimus.
- Teikti pasiūlymus Centro administracijai dėl mokinių skatinimo, renginių, užimtumo, kitų aktualių Centro veiklos klausimų.
- Ugdyti bendradarbiavimo tradiciją su Centro administracija, pedagogais bei švietimo pagalbos specialistais.
- Sustiprinti gebėjimą formuluoti, pagrįsti savo ir išklausyti kitų nuomonę ir siūlymus.
- Vykdyti informacijos sklaidą savo klasėse ir grupėse.
- Konstruktyvus dialogas.
Tema **
|
Data
|
1. Dėl Mokinių tarybos sudėties.
2. Dėl Mokinių tarybos reglamento rengimo.
3. Dėl Centre vykstančių renginių, užimtumo.
4. Dėl Mokinių tarybos atstovo delegavimo į Centro tarybą.
5. Mokinių diskusijos pagal aplinkybes.
|
2023 m. sausis – birželis
|
1. Dėl Mokinių tarybos sudėties.
2. Dėl Mokinių tarybos veiklos plano 2024 metams sudarymo.
3. Dėl užimtumo organizavimo ir renginių.
4. Mokinių diskusijos pagal aplinkybes.
|
2023 m. rugsėjis – gruodis
|
Metų eigoje galimai svarstytini klausimai, atsižvelgiant į aplinkybes, Centro veiklą.
1. Dėl Mokinių tarybos inicijuoto projektinio darbo (konkursų, metodinės medžiagos ar kt.) rengimo ir aptarimo.
2. Dėl prevencinių priemonių rengimo Centro mokiniams, kas padėtų kurti saugią ir draugišką aplinką Centre.
3. Dėl Mokinių užimtumo organizavimo atostogų metu.
|
2023 m.
|
* pastaba. Esant itin mažam mokinių skaičiui, Mokinių tarybą ir interesus atstovauja ribotas kiekis mokinių.
** pastaba. Esant poreikiui, nenumatytoms aplinkybėms ir atvejams ar kitiems objektyviems veiksniams, Mokinių tarybos veiklos planas, datos ir klausimai gali keistis, būti aptarti papildomi klausimai ar neaptarti numatytieji. Gali dalyvauti kviestieji asmenys.
CENTRO TARYBOS VEIKLOS PLANAS 2023 METAMS
Tikslas – atstovauti Gruzdžių vaikų socializacijos centro (toliau – Centras) bendruomenę, siekiant įgyvendinti Centro veiklos uždavinius, sprendžiant strateginius Centro veiklos klausimus, siekiant pagerinti mokinių ugdymo(si) ir gyvenimo Centre kokybę.
Uždaviniai:
- Stebėti, vertinti ir teikti siūlymus dėl Centro veiklos tobulinimo, saugių mokinių ugdymo ir darbo sąlygų sudarymo.
- Skatinti Centro bendruomenės narių bendravimą ir bendradarbiavimą, siekiant pagerinti ugdymo(si) kokybę.
- Nustatyti, svarstyti, derinti, stebėti ir vertinti įvairias gimnazijos veiklos sritis. Aprobuoti Centro strateginius veiklos dokumentus.
Laukiami rezultatai 2023 metais.
Centro taryba, atstovaudama Centro bendruomenę, sieks sutelkti ją ugdymo proceso kokybės gerinimui, kylančių problemų sprendimui, patrauklios ir saugios ugdymo bei darbo aplinkos kūrimui, tuo užtikrinant Centro veiklos plano tikslų ir uždavinių įgyvendinimą.
Centro tarybos sudėtis* 2023 metais:
Tarybos pirmininkas – Vaida Misevičienė, psichologė.
Tarybos sekretorius – Simona Petravičiūtė, sekretorė.
Tarybos nariai: Jurgita Kriščiūnienė, vyresnioji mokytoja, mokytoja; Viktor Djačenko, vyresnysis mokytojas, mokytojas; Aurimas Navickas, vyresnysis auklėtojas; Tatjana Borisevičienė, specialioji pedagogė ekspertė; Daiva Motiejūnienė, socialinė pedagogė, vyresnioji auklėtoja, mokytoja; Vidmantas Adomaitis, Gruzdžių miestelio bendruomenės narys; Emilija Markucevičienė, Jonavos vaiko ir šeimos gerovės centro direktorė; Neilas Duoblys – 9 klasės mokinys, Gabrielė Paškevičiūtė – 10 klasės mokinė, mokinių atstovai.
*Centro tarybos posėdžiuose gali dalyvauti kviestieji asmenys.
Eil. Nr.
|
Numatoma veikla
|
Data
|
Atsakingi asmenys
|
1.
|
1.1. Pedagoginio ir aptarnaujančio personalo atostogų grafiko patvirtinimas.
1.2. Susipažinimas su Centro veiklos dokumentais ir jų aprobavimas.
1.3. Centro veiklos kokybės įsivertinimo aptarimas.
1.4. Centro direktoriaus veiklos ataskaitos pristatymas.
1.5. Kiti einamieji klausimai.
|
2023
I ketvirtis
|
Centro taryba, kviestieji asmenys
|
2.
|
2.1. Mokinių užimtumo veiklos planavimas ir organizavimas vasaros atostogų metu.
2.2. Susipažinimas su Centro veiklos dokumentais ir jų aprobavimas.
2.3. Kiti einamieji klausimai.
|
2023
II ketvirtis
|
Centro taryba, kviestieji asmenys
|
3.
|
3.1. Susipažinimas su Centro veiklos dokumentais ir jų aprobavimas.
3.2. Kiti einamieji klausimai.
|
2023
III ketvirtis
|
Centro taryba, kviestieji asmenys
|
4.
|
4.1. Susipažinimas su Centro veiklos dokumentais ir jų aprobavimas.
4.2. Centro tarybos veiklos 2023 metais aptarimas.
4.3. Centro tarybos plano 2024 metams sudarymas.
4.4. Kiti einamieji klausimai.
|
2023
IV ketvirtis
|
Centro taryba, kviestieji asmenys
|
Kiti galimi klausimai:
· Ugdymo proceso metu ar Centro bendruomenėje atsiradusių problemų, atsižvelgiant į įstatyminių atstovų, mokytojų, auklėtojų bei mokinių interesus, svarstymas.
· 2 procentų pajamų mokesčio surinkimas ir pasiūlymo dėl surinktų lėšų panaudojimo teikimas.
· Centro veiklos kokybės įsivertinimo rezultatų aptarimas.
· Teigiamo Centro įvaizdžio bendruomenėje ir visuomenėje kūrimas.
· Ūkinės veiklos klausimai dėl Centro fizinės, ugdomosios aplinkos gerinimo, tobulinimo.
· Gruzdžių vaikų socializacijos centro mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų (išskyrus psichologus) 2023–2025 metų atestacijos programos aptarimas (esant poreikiui).
|
2023 metai
|
Centro taryba, kviestieji asmenys
|
- Planas gali būti koreguojamas, keičiamas ar papildomas kalendorinių metų eigoje.
ĮGYVENDINAMOS PROGRAMOS
Eil. Nr
|
Programos pavadinimas
|
Įgyvendinimas
|
1.
|
Kognityvinė elgesio korekcijos programa EQUIP.
|
Grupiniai užsimėmimai
|
2.
|
Ankstyvosios intervencijos programa.
|
Grupiniai užsimėmimai |
3.
|
Gyvenimo įgūdžių ugdymo programa.
|
Mokomasis dalykas.
|
4.
|
Sveikatos ir lytiškumo ugdymo bei rengimo šeimai bendroji programa.
|
Integruojama į:
dalykų turinį (dorinį ugdymą, gyvenimo įgūdžių ugdymo programą, fizinį ugdymą, biologiją), pažintinę kultūrinę veiklą, nepamokinės veiklos (renginių) planą.
|
5.
|
Ugdymo karjerai programa.
|
Integruojama į:
dalykų turinį (anglų kalbą, ikiprofesinį ugdymą), grupės auklėtojų organizuojamą veiklą.
|
6.
|
Etninės kultūros bendroji programa.
|
Integruojama į:
dalykų turinį (dorinį ugdymą, lietuvių kalbą ir literatūrą, muziką, dailę), pažintinę kultūrinę veiklą, nepamokinės veiklos (renginių) planą, klasės auklėtojų organizuojamą veiklą.
|
7.
|
Smurto prevencijos programa.
|
Integruojama į:
dalykų turinį (dorinį ugdymą, gyvenimo įgūdžių ugdymo programą, EQUIP), pažintinę kultūrinę veiklą, nepamokinės veiklos (renginių) planą, informacinių technologijų būrelį „Bitas“.
|
8.
|
Alkoholio, tabako ir kitų psichiką veikiančių medžiagų vartojimo prevencijos programa.
|
Integruojama į:
dalykų turinį (dorinį ugdymą, biologiją, chemiją, gyvenimo įgūdžių ugdymo programą, EQUIP, fizinį ugdymą), nepamokinės veiklos (renginių) planą.
|
9.
|
Sveikos gyvensenos ugdymo programa.
|
Integruojama į:
klasės auklėtojų, grupės auklėtojų organizuojamą veiklą.
|
10.
|
Socialinių įgūdžių ugdymo programa.
|
Integruojama į:
klasės auklėtojų, grupės auklėtojų organizuojamą veiklą.
|
CENTRO NEPAMOKINĖS VEIKLOS (RENGINIŲ) PLANAS 2023 METAMS
Eil.
Nr.
|
Renginio pavadinimas*
|
Numatoma data
|
Atsakingi už renginį
|
|
VALSTYBINĖS ŠVENTĖS. ISTORINĖS ATMINTIES DIENOS
|
||||
I.
|
Integruotas renginys, skirtas Sausio 13-ai paminėti. Dalyvavimas visuotinėje pilietinėje iniciatyvoje „Atmintis gyva, nes liudija“.
|
01
|
A. Milaknis
|
|
„Mes tikrai mylim Lietuvą“. Lietuvos Valstybės atkūrimo dienos minėjimas. Dalyvavimas Tarptautinės komisijos nacių ir sovietinio okupacinio režimo nusikaltimams Lietuvoje įvertinti pilietinėje iniciatyvoje.
|
02
|
A. Milaknis
Dalykų mokytojai
|
||
Kovo 11-oji. Lietuvos Nepriklausomybės atkūrimo diena. Istorinės atminties dienos. Nepamokinio ugdymo diena.
|
03
|
A. Milaknis
|
||
TRADICINIAI KALENDORINIAI RENGINIAI
|
||||
II.
|
Tarptautinė gimtosios kalbos diena.
|
02
|
J. Kriščiūnienė
|
|
Žiemos palydų šventė. Užgavėnių papročiai ir tradicijos.
Etnokultūros diena. Nepamokinio ugdymo diena.
|
03
|
R. Kvedarienė
Mokytojai
Auklėtojai
|
||
„Knygos keliais“ – renginys, skirtas knygnešio dienai paminėti.
|
03
|
J. Kriščiūnienė
|
||
Tarptautinės moterų solidarumo dienos minėjimas.
|
03
|
H. Gaidamavičius
|
||
Šv. Velykų šventė – „Prisikėlimo stebuklas“. Velykų tradicijos: kaip šią šventę minėjo mūsų protėviai.
|
04
|
Švietimo pagalbos specialistės
Grupių auklėtojai
|
||
Renginys, skirtas Tarptautinei vaikų gynimo dienai.
|
05
|
Švietimo pagalbos specialistės
|
||
Rugsėjo 1-oji – Mokslo ir žinių diena. Naujų mokslo metų atidarymo šventė. Dalyvavimas Šv. Mišiose Gruzdžių Švč. Trejybės bažnyčioje. Nepamokinio ugdymo diena.
|
09
|
H. Gaidamavičius
O. Leliukienė
Dalykų mokytojai
|
||
Europos kalbų diena.Nepamokinio ugdymo diena.
|
09
|
G. Jurgaitienė
J. Kriščiūnienė
Dalykų mokytojai
|
||
Sveikinimai Tarptautinės Mokytojo dienos proga. Ištartas „ačiū“ taps vertinga dovana.
|
10
|
Centro bendruomenė
|
||
Lapkričio 1-oji – visų šventųjų ir mirusiųjų diena. Prisiminkime išėjusius, uždegdami šiltą prisiminimų žvakutės liepsnelę…
|
11
|
Centro administracija
|
||
Helovino šventė – atsiradimo istorija, tradicijos. Kūrybinės dirbtuvės, panaudojant svarbiausią Helovino akcentą – moliūgą.
|
11
|
G. Jurgaitienė
A. Milašauskas
Švietimo pagalbos specialistės
|
||
Adventinio laikotarpio pristatymas. Šv. Kūčių vakarienė. Kalėdos. Senolių tradicijos ir papročiai.
|
12
|
O. Leliukienė
Švietimo pagalbos specialistės
|
||
Kalėdinė kūrybinė diena. Nepamokinio ugdymo diena.
|
12
|
Švietimo pagalbos specialistės
Dalykų mokytojai
|
||
|
SPORTO RENGINIAI
|
|||
III.
|
Išvykos į Šiaulių areną (sporto renginių stebėjimas).
|
Per metus
|
H. Gaidamavičius
|
|
Išvykos į Šiaulių plaukimo mokyklą „Delfinas“.
|
Per metus
|
Grupių auklėtojai
|
||
Išvykos į Uniqa areną, batutų parką.
|
Per metus
|
Grupių auklėtojai
|
||
Išvykos į Šiaulių sporto klubą „Mangustas“.
|
Per metus
|
Grupių auklėtojai
|
||
Išvykos į Šiaulių sporto klubą „Gylys“.
|
Per metus
|
Grupių auklėtojai
|
||
Šaškių varžybos.
|
Per metus
|
A. Skėrys
|
||
Smiginio varžybos.
|
Per metus
|
A. Skėrys
|
||
Draugiškos futbolo varžybos.
|
Per metus
|
A. Skėrys
|
||
Bilijardo varžybos.
|
Per metus
|
A. Skėrys
|
||
Krepšinio varžybos.
|
Per metus
|
A. Skėrys
|
||
Slidinėjimo varžybos.
|
12 – 02 mėn.
|
A. Skėrys
|
||
Sporto-turizmo diena. Nepamokinio ugdymo diena.
|
06
|
A. Skėrys
|
||
PREVENCINĖ VEIKLA
|
||||
IV.
|
Iniciatyva „Sąmoningumo didinimo mėnuo BE PATYČIŲ“.
|
03
|
Švietimo pagalbos specialistės
Dalykų mokytojai
|
|
Muziejų, teatrų diena.
|
05
|
Švietimo pagalbos specialistės
Dalykų mokytojai
|
||
Gruodžio 1-oji – Pasaulinė kovos su AIDS diena. Protmūšis.
|
12
|
V. Misevičienė
G. Jurgaitienė
|
||
PILIETIŠKUMO UGDYMAS
|
||||
V.
|
Pilietinė iniciatyva „Atminties kelias“, skirta rugsėjo 23-iąjai – Lietuvos žydų genocido aukų atminimo dienai paminėti.
|
09
|
A. Milaknis
|
|
Savanorystės veiklų įgyvendinimas, dalyvaujant akcijoje „Darom 2023“.
|
04
|
Grupių auklėtojai
|
||
Gedulo ir vilties diena. Prisimename mūsų šalies istoriją, pagerbiant buvusius tremtinius ir lagerių vargus patyrusius žmones.
|
06
|
A. Milaknis
|
||
Socialinio ir emocinio ugdymo diena. Nepamokinio ugdymo diena.
|
11
|
Švietimo pagalbos specialistės
Dalykų mokytojai
Grupių auklėtojai
|
||
Renginys, skirtas Lietuvos kariuomenės dienai.
|
11
|
A. Navickas
|
||
KITI RENGINIAI
|
||||
VI.
|
Tarptautinės saugesnio interneto dienos minėjimas.
|
02
|
K. Rimkuvienė
|
|
Sveikos gyvensenos ugdymo diena. Nepamokinio ugdymo diena.
|
04
|
A. Mazelskienė
Dalykų mokytojai
|
||
Susitikimas su kinologais.
|
05
|
J. Vališauskas
|
||
Karjeros ir verslumo diena „Matuojuosi profesiją“. Nepamokinio ugdymo diena.
Mokslo metų užbaigimo šventė „Sveika, vasara! Nepamokinio ugdymo diena.
|
06
|
Švietimo pagalbos specialistės
Dalykų mokytojai
Grupių auklėtojai
|
||
Gruzdžių vaikų socializacijos centro
metinio veiklos plano 2023 m. priedas
GRUZDŽIŲ VAIKŲ SOCIALIZACIJOS CENTRO KUNIONIŲ SKYRIAUS
NEPAMOKINĖS VEIKLOS (RENGINIŲ) PLANAS 2023 METAMS
Eil.Nr.
|
Renginio pavadinimas
|
Data
|
Atsakingi asmenys
|
Laukiami rezultatai
|
1.
|
Susikaupimo rytmetis, skirtas sausio 13-ajai paminėti ,,Atmintis gyva, nes liudija“.
|
2023-01-13
|
D. Savickienė
|
Savo krašto istorijos pažinimas
|
2.
|
Atminimo stendas, skirtas sausio 13-osios aukoms atminti ,,Žuvę už laisvę“.
|
2023-01-13
|
D. Motiejūnienė
|
Savo krašto istorijos pažinimas
|
3.
|
Išvyka į Kėdainių senamiestį. Senamiesčio istorija.
|
2023 m. sausio mėnesį
|
D. Motiejūnienė
|
Savo krašto istorijos pažinimas
|
4.
|
Pokalbis grupėje ,,Sausio 1-oji ,,Lietuvos vėliavos diena““.
|
2023-01-01
|
A. Gaus
|
Tradicijų puoselėjimas
|
5.
|
Pokalbis apie tradicijas Lietuvoje ,,Trys Karaliai”.
|
2023-01-06
|
A. Gaus
|
Tradicijų puoselėjimas
|
6.
|
Prevencinė priemonė ,,Lytinis švietimas”.
|
2023 m. sausio mėnesį
|
L. Stulginskienė-Gervickienė
|
Švietėjiška veikla
|
7.
|
Akcija ,,Baltasis badas“ ir ,,Padėkime paukšteliams“.
|
2023 m. sausio mėnesį
|
D. Motiejūnienė
|
Meilė gyvūnams
|
8.
|
KOPŽI ,,Prekyba žmonėmis- tykantys pavojai”.
|
2023 m. vasario mėnesį
|
L. Stulginskienė-Gervickienė
|
Žinių gilinimas
|
9.
|
Prevencinis renginys, skirtas prekybos žmonėmis užkardymui su Kovos su prekyba žmonėmis ir išnaudojimu centro (KOPŽI) specialiste Deimante Kazlauskaite.
|
2023-02-06
|
L. Stulginskienė-Gervickienė
|
Žinių gilinimas
|
10.
|
Susitikimas su Kėdainių miesto nevyriausybinės organizacijos vadove Audrone Stadalinskiene.
|
2023 m. vasario mėnesį
|
D. Motiejūnienė
|
Švietėjiška veikla
|
11.
|
Susitikimas su Gruzdžių vaikų socializacijos centro ugdytiniais.
|
2023 m. vasario mėnesį
|
D. Motiejūnienė
|
Bendradarbiavimo ir bendravimo ugdymas
|
12.
|
Dalyvavimas parodoje ,,Tarakonai ir vabalai“.
|
2023-02-01
|
N. Mekina
|
Švietėjiška veikla
|
13.
|
Vasario 16-oji. Stendinis pranešimas.
|
2023-02-03
|
D. Savickienė
|
Savo krašto istorijos pažinimas
|
14.
|
Pokalbis grupėje ,,Duonos kelias. Vasario 5-oji Šv. Agotos, duonos diena”.
|
2023-02-05
|
N. Mekina
|
Žinių gilinimas
|
15.
|
Šventinis pasirodymas ,,Valentino dienai jau pasiruošę“.
|
2023-02-09
|
S. Michailovskaja
|
Kūrybiškumo ugdymas
|
16.
|
Grupės auklėtojų projektinė veikla ,,Širdelė mano…“.
|
2023 m. vasario 1-14 d.
|
N. Mekina
A. Šeflerienė
S. Michailovskaja
|
Kūrybiškumo ugdymas
|
17.
|
Atvira klasės valandėlė ,,Pasiruošimas Užgavėnėms. Papročiai, tradicijos”.
|
2023-02-20
|
D. Savickienė
|
Tradicijų puoselėjimas
|
18.
|
Pažintinė kultūrinė veikla. ,,Užgavėnių šėlsmas” (pagal atskirą planą).
|
2023-02-21
|
D. Mikšienė
V. Djačenko
A. Šeflerienė
|
Kūrybiškumo ugdymas
|
19.
|
Kovas – sąmoningumo didinimo mėnuo be patyčių ,,Smurtui ir patyčioms NE”.
|
2023 m. kovo 13-17 d.
|
D. Motiejūnienė
L. Stulginskienė-Gervickienė
|
Pagarba visiems
|
20.
|
Paskaita ,, Atsakingai žvelk į lytinius santykius“.
|
2023 m. kovo mėnesį
|
N. Savickienė
|
Sveikos gyvensenos puoselėjimas
|
21.
|
Susitikimas su Kėdainių r. PK bendruomenės pareigūnais ,,Saugus internetas“.
|
2023 m. kovo mėnesį
|
L. Stulginskienė-Gervickienė
|
Žinių gilinimas
|
22.
|
Kovo – 11-oji Lietuvos nepriklausomybės atkūrimo diena.
|
2023-03-07
|
D. Savickienė
|
Savo krašto istorijos pažinimas
|
23.
|
Viktorina ,,Ar tikrai pažįsti Lietuvą?‘‘
|
2023 m. kovo mėnesį
|
D. Motiejūnienė
|
Švietėjiška veikla
|
24.
|
Prevencinė priemonė ,,Alkoholio, tabako, narkotikų ir psichotropinių medžiagų vartojimo žala jaunam organizmui“.
|
2023 m. balandžio mėnesį
|
L. Stulginskienė-Gervickienė
|
Žinių gilinimas apie priklausomybes
|
25.
|
Edukacinė pažintinė išvyka į Kėdainių chemijos gamyklą.
|
2023 m. balandžio mėnesį
|
D. Motiejūnienė
|
Švietėjiška veikla
|
26.
|
Projektinė veikla ,,Velykos-gamtos atbudimas, pavasario džiaugsmo ir linksmybių šventė‘‘(rankdarbių, atvirukų paroda, instaliacijų gamyba ir interjero puošimas. Susipažinimas su papročiais, kiaušinių marginimas, stalo serviravimas, žaidimai, dainos, linksmybės).
|
2023 m. balandžio mėnesį
|
N. Mekina
A. Gaus
S. Michailovskaja
A. Šeflerienė
|
Tradicijų puoselėjimas
|
27.
|
Paroda ,,Džiaugiuosi savo margučiu“.
|
2023 m. balandžio mėnesį
|
N. Mekina
|
Kūrybiškumo ugdymas
|
28.
|
Mokyklinis projektas ,,Tavo rankose mūsų Žemės ateitis“.
|
2023 m. balandžio mėnesį
|
D. Mikšienė
|
Pagarba gamtai
|
29.
|
Stendinė medžiaga ,,Pasaulinė sveikatos diena“.
|
2023 m. balandžio mėnesį
|
N. Savickienė
|
Sveikatos žinių gilinimas
|
30.
|
Dalyvavimas akcijoje „Darom 2023“.
|
2023 m. balandžio mėnesį
|
Grupių auklėtojai,
mokytojai,
mokiniai
|
Savos teritorijos tvarkymas
|
31.
|
Sportas ir sveikata. Sportiniai žaidimai sporto salėje.
|
2023 m. balandžio mėnesį
|
D. Motiejūnienė
|
Sveikatos stiprinimas
|
32.
|
Europos dienos paminėjimas.
|
2023-05-09
|
D. Savickienė
|
Istorijos žinių gilinimas
|
33.
|
Edukacinė pažintinė išvyka į Kauno tvirtovės VI fortą.
|
2023 m. gegužės mėnesį
|
D. Motiejūnienė
|
Istorinių žinių gilinimas
|
34.
|
Tarptautinė dingusių be žinios vaikų diena.
|
2023-05-25
|
L.Stulginskienė-Gervickienė
|
Žinių gilinimas
|
35.
|
Stendinė medžiaga ,,Gegužė – mėnuo prieš rūkymą“.
|
2023 m. gegužės mėnesį
|
D. Mikšienė
|
Naudinga informacija apie žalingus įpročius
|
36.
|
Paskaita ,, Tabako žala paauglio sveikatai“.
|
2023 m. gegužės mėnesį
|
N. Savickienė
|
Žinių gilinimas apie priklausomybes
|
37.
|
Susitikimas su Kėdainių r. PK bendruomenės pareigūnais ,,Tarptautinė agresijos prieš vaikus diena. Vaikų gynimo diena“.
|
2023-06-01
|
L. Stulginskienė-Gervickienė
|
Meilė vaikams
|
38.
|
,,Tabako žala sveikatai“.
|
2023 m. birželio mėnesį
|
D. Motiejūnienė
|
Naudinga informacija apie žalingus įpročius
|
39.
|
Gedulo ir Vilties diena. Pilietinė akcija ir minėjimas.
|
2023 m. birželio mėnesį
|
D. Savickienė
|
Savo krašto istorijos pažinimas
|
40.
|
Viktorina ,,Profesijų pasaulis“.
|
2023 m. birželio mėnesį
|
D. Motiejūnienė
|
Naudinga informacija
|
41.
|
Mokslo metų pabaigos šventė.
|
2023 m. birželio mėnesį
|
S. Michailovskaja
|
Tradicijų puoselėjimas
|
42.
|
Stendinis pranešimas ,,Praleiskime vasaros atostogas saugiai“.
|
2023 m. birželio mėnesį
|
N. Savickienė
|
Naujų idėjų pasisėmimas
|
43.
|
Piešinių paroda ,,Atostogos“.
|
2023 m. liepos mėnesį
|
S. Michailovskaja
|
Kūrybiškumas
|
44.
|
Renginys mokslo žinių dienai.
|
2023-09-01
|
L. Stulginskienė-Gervickienė
|
Meniniai gebėjimai
|
45.
|
,,Nauji mokslo metai, nauji iššūkiai“.
|
2023 m. rugsėjo mėnesį
|
D. Motiejūnienė
|
Palinkėjimų sau, naujiems mokslo metams rašymas.
Tikslų išsikėlimas.
|
46.
|
Interjero puošimas ,,Rugsėjo 1-oji“.
|
2023 m. rugsėjo mėnesį
|
N. Mekina
|
Kūrybiškumo skatinimas
|
47.
|
Savižudybių prevencijos diena.
|
2023-09-11
|
D. Motiejūnienė
L. Stulginskienė – Gervickienė
J. Musulienė
|
Atpažinti savižudybės riziką
|
48.
|
Europos kalbų diena.
|
2023-09-26
|
V. Djačenko
S. Michailovskaja
L. Zagurskienė
|
Skatinimas išmokti daugiau kalbų
|
49.
|
Pasaulinė gyvūnų diena. Išvyka į gyvūnų prieglaudą.
|
2023-10-04
|
D. Mikšienė
|
Pagarba ir meilė gyvūnams
|
50.
|
Paskaita ,,Ką mergaitės turėtų žinoti“.
|
2023 m. spalio mėnesį
|
N. Savickienė
|
Pagilins žinias apie lytiškumą
|
51.
|
Renginys ,,Rudens lauktuvės‘‘
(susipažinimas su sveika gyvensena,
sveikuoliškų salotų gamyba-degustacija, stalo serviravimas, puošimas).
|
2023 m. spalio mėnesį
|
N. Mekina
A. Gaus
S. Michailovskaja
A. Šeflerienė
|
Įgis žinių apie sveiką gyvenseną
|
52.
|
Susitikimas su Kėdainių r. PK bendruomenės pareigūnais ,,Nepilnamečių atsakomybė“.
|
2023 m. spalio mėnesį
|
L. Stulginskienė-Gervickienė
|
Žinių gilinimas
|
53.
|
Pažintinė išvyka į Karo muziejų.
|
2023 m. lapkričio mėnesį
|
D. Motiejūnienė
|
Žinių gilinimas
|
54.
|
Renginys ,,Helovynas mūsų gyvenime‘‘ (helovyninis akcentas patiekaluose, stalo serviravimas kaukių ir drabužių gamyba).
|
2023 m. spalio mėnesį
|
N. Mekina
A. Gaus
S. Michailovskaja
A. Šeflerienė
|
Domėsis mistiniais dalykais
|
55.
|
Stendinė medžiaga ,,Lapkričio 8- oji – Europos sveikos mitybos diena“.
|
2023-11-08
|
N. Savickienė
|
Įgis žinių apie sveiką mitybą
|
56.
|
Tarptautinė Tolerancijos diena.
|
2023-11-16
|
D. Motiejūnienė
J. Musulienė
L. Stulginskienė-Gervickienė
|
Mokysis draugiškumo, tolerancijos, pagarbos šalia esančiam
|
57.
|
Rankdarbių popietė: ,,Rudens spalvos‘‘.
|
2023 m. lapkričio mėnesį
|
A. Šeflerienė
|
Kūrybiškumo udymas
|
58.
|
Pokalbiai – diskusijos, skirti Pasaulinei AIDS dienai paminėti.
|
2023-12-01
|
N. Mekina
A. Gaus
S. Michailovskaja
A. Šeflerienė
|
Pagilins žinias apie AIDS
|
59.
|
Tarptautinė Antikorupcijos diena.
|
2023 m. gruodžio mėnesį
|
L. Stulginkienė-Gervickienė
|
Įgis žinių apie korupciją
|
60.
|
Susitikimas su Kėdainių r. PK bendruomenės pareigūnais ,,Saugumas gatvėje“.
|
2023 m. gruodžio mėnesį
|
L. Stulginskienė-Gervickienė
|
Žinių gilinimas
|
61.
|
Svečių kvietimas ,,Žmonių sėkmės istorijos“.
|
Metų eigoje
|
L. Stulginskienė-Gervickienė
|
Naudinga informacija
|
62.
|
Projektinė veikla ,,Žiemos pasaka…”
(rankdarbių, atvirukų, karpinių, dekoracijų paroda. Kalėdinių žaislų ir dovanų gamyba. Kalėdiniai kepiniai. Susipažinimas su papročiais, kalėdinėmis giesmėmis, žaidimais ir darbais advento laikotarpiu).
|
2023 m. gruodžio mėnesį
|
N. Mekina
A. Gaus
S. Michailovskaja
A. Šeflerienė
|
Tradicijų ugdymas
|
63.
|
Šventinis Kalėdinis koncertas.
|
2023-12-22
|
L. Stulginskienė-Gervickienė
S. Michailovskaja
|
Kūrybiškumas ir saviraiška
|
GRUZDŽIŲ VAIKŲ SOCIALIZACIJOS CENTRO
MOKINIŲ NEATLYGINTINOS DARBINĖS VEIKLOS IR IKIPROFESINIO MOKYMO ORGANIZAVIMO TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
- Gruzdžių vaikų socializacijos centro (toliau – Centras) ir Gruzdžių vaikų socializacijos centro Kunionių skyriaus (toliau – Skyrius) mokinių neatlygintinos darbinės veiklos ir ikiprofesinio mokymo organizavimo tvarkos aprašas paaiškina mokinių dalyvavimą darbinio pobūdžio veiklose Centre, Skyriuje ir už jų ribų.
- Mokinių neatlygintinos darbinės veiklos ir ikiprofesinis mokymas yra organizuojamas vadovaujantis Centro nuostatais, Centro ugdymo planu, LR Vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros priemonės įstatymu, LR Darbo kodeksu, LR Darbuotojų saugos ir sveikatos įstatymu, LR Profesinio mokymo įstatymu, LR Švietimo įstatymu ir LR Užimtumo įstatymu.
- Mokinių neatlygintinos darbinės veiklos ir ikiprofesinis mokymas organizuojamas sukuriant sveikas ir saugias sąlygas, kurių metu ugdomi elementarūs darbiniai įgūdžiai, sukuriamos prielaidos socializacijos ir resocializacijos procesui.
- Mokinių neatlygintinas darbines veiklas ir ikiprofesinį mokymą organizuoja Centras ir Skyrius.
- Su mokinių neatlygintinomis darbinėmis veiklomis ir ikiprofesiniu mokymu yra supažindinami mokiniai, įstatyminiai atstovai.
- Neatlygintinos darbinės veiklos ir ikiprofesinis mokymas yra organizuojamas saugiomis, nekeliančiomis pavojaus sveikatai, fiziniam, psichiniam, moraliniam ir socialiniam vystymuisi, nepakenkiančiomis mokymo procesui sąlygomis. Mokiniai jų metu nepatiria ekonominio išnaudojimo ar rizikos savo sveikatos būklei, nedirba su kenksmingomis medžiagomis ir kitais faktoriais, aprašytais Asmenų iki aštuoniolikos metu įdarbinimo, darbo ir profesinio parengimo tvarkos, vaikų įdarbinimo sąlygų aprašo II skyriaus 5 punkte, V skyriaus 22 punkte ir 23 punkte.
II SKYRIUS
IKIPROFESINIS MOKYMAS
- Ikiprofesinis mokymas yra grįstas Centro ugdymo plano nuostatomis.
- Ikiprofesinio mokymo teikėjas užtikrina saugias asmens praktinio mokymo sąlygas. Ikiprofesinio mokymo teikėjo organizuojamas praktinis mokymas nekeliantis pavojaus sveikatai, fiziniam, psichiniam, moraliniam ir socialiniam vystymuisi, nepakenkiantis mokymuisi.
- Prieš atliekant veiklas, susijusias su ikiprofesiniu mokymu, mokiniai yra instruktuojami, kad jie būtų apsaugoti nuo nelaimingų atsitikimų darbe ar kito poveikio sveikatai, įgytų žinių, kaip saugiai atlikti darbus.
III SKYRIUS
NEATLYGINTINOS DARBINĖS VEIKLOS
- Neatlygintinos darbinės veiklos, kurių metu ugdomi darbiniai įgūdžiai, susipažįstama su darbo įrankiais ir jų funkcijomis, yra grįstos Centre patvirtinta Gyvenimo įgūdžių formavimo programa.
- Neatlygintinos darbinės veiklos yra integruotos į resocializacijos procesą.
- Darbinio pobūdžio veiklos yra neatlygintinos.
- Neatlygintinos darbinės veiklos yra saugios, nekeliančios pavojaus sveikatai, fiziniam, psichiniam, moraliniam ir socialiniam vystymuisi, nepakenkiantis akademiniam mokymuisi.
- Neatlygintinos darbinės veiklos vyksta pagal sezoniškumą, apima įvairias darbinės veiklos sritis.
- Neatlygintinos darbinės veiklos sritys numatytos Dalyvavimo neatlygintinoje darbinėje veikloje ir ikiprofesiniame mokyme sutartyje.
IV SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
- Centro direktorius, mokinys ir jo įstatyminis atstovas sudaro trišalę rašytinę sutartį „Dalyvavimo neatlygintinoje darbinėje veikloje ir ikiprofesiniame mokyme sutartis“ (1, 2 priedai) dėl vaiko dalyvavimo neatlygintinoje darbinėje veikloje ir ikiprofesiniame mokyme.
- Sutartis sudaroma tokią pat juridinę galią turinčiais dviem egzemplioriais, kurių vienas įteikiamas įstatyminiam atstovui, o kitas lieka Centre.
- Sutartis galioja visą vidutinės priežiūros priemonės vykdymo laikotarpį.
_________________________________
DALYVAVIMO NEATLYGINTINOJE DARBINĖJE VEIKLOJE IR IKIPROFESINIAME MOKYME S U T A R T I S (GVSC)
DALYVAVIMO NEATLYGINTINOJE DARBINĖJE VEIKLOJE IR IKIPROFESINIAME MOKYME S U T A R T I S (KUNIONIAI)
I. BENDROJI DALIS
- Darbo taryba (toliau – Taryba) sudaroma trejų metų kadencijai, kuri pradedama skaičiuoti nuo Tarybos įgaliojimų pradžios.
2.Tarybą, atsižvelgiant į vidutinį darbuotojų skaičių, sudaro ne mažiau kaip trys nariai.
II. TARYBOS RINKIMAS
3. Tarybos nariais gali būti renkami visi darbuotojai, sulaukę aštuoniolikos metų ir Centre dirbantys ilgiau kaip šešis mėnesius. Darbuotojai, išdirbę trumpiau negu šešis mėnesius, Tarybos nariais gali būti renkami tik tuo atveju, kai visi darbuotojai dirba trumpiau negu šešis mėnesius.
4. Centro direktorius ir pagal įstatymus, įgaliojimus ar steigimo dokumentus jam atstovaujantys asmenys negali būti Tarybos nariais.
5. Pirmuosius Tarybos rinkimus vykdo rinkimų komisija, kurią įsakymu sudaro Centro direktorius. Rinkimų komisija sudaroma mažiausia iš trijų ir daugiausia iš septynių narių. Centro administracijos darbuotojai gali sudaryti ne daugiau kaip trečdalį šios komisijos narių. Vėlesnius rinkimus organizuoja ir vykdo pati Taryba.
6. Rinkimų komisijos įgaliojimai pasibaigia Tarybai susirinkus į pirmąjį posėdį.
7. Kandidatus į Tarybos narius gali siūlyti rinkimų teisę turintys darbuotojai. Kandidatais gali būti tik rinkimų teisę turintys darbuotojai, išskyrus rinkimų komisijos narius. Kiekvienas darbuotojas gali pasiūlyti po vieną kandidatą raštu kreipdamasis į rinkimų komisiją ir pateikdamas rašytinį siūlomo kandidato sutikimą būti renkamam į Tarybą. Visų kandidatų sąrašas turi būti sudarytas ne vėliau kaip likus keturiolikai dienų iki Tarybos rinkimų dienos. Jeigu pasiūlytų kandidatų skaičius yra lygus renkamos Tarybos narių skaičiui arba mažesnis už šį skaičių, rinkimų komisija nustato papildomą laiką, per kurį galima siūlyti papildomus kandidatus. Šiuo atveju kandidatus pakartotinai gali siūlyti ir tie darbuotojai, kurie jau yra pasiūlę savo kandidatus. Jeigu per papildomą laiką nepasiūloma pakankamai kandidatų į Tarybos narius, rinkimų komisija surašo ir viešai paskelbia protokolą, kad Tarybos rinkimai laikomi neįvykusiais. Tokiu atveju nauji Tarybos rinkimai rengiami pagal LR Darbo kodekse nustatytą tvarką ne anksčiau kaip po šešių mėnesių nuo rinkimų komisijos sprendimo Tarybos rinkimus laikyti neįvykusiais priėmimo.
8.Išrinktais Tarybos nariais laikomi tie kandidatai, kurie gavo daugumą balsų. Jeigu keli kandidatai gauna vienodą skaičių balsų, išrinktu laikomas tas kandidatas, kurio darbo stažas Centre yra didesnis. Asmenys, esantys atsarginių Tarybos narių sąraše, eilės tvarka gali tapti Tarybos nariais tuo atveju, kai atsiranda laisva Tarybos nario vieta.
9. Visi dokumentai, susiję su rinkimų komisijos sudarymu, rinkimų organizavimu ir vykdymu, taip pat balsavimo biuleteniai yra perduodami Tarybai pirmajame jos posėdyje. Taryba užtikrina jų saugojimą iki naujos Tarybos sudarymo.
10. Į Tarybą išrinktas darbuotojas Tarybos nariu laikomas nuo Tarybos rinkimų balsavimo rezultatų paskelbimo.
11. Darbuotojas, esantis atsarginių Tarybos narių sąraše, Tarybos nariu vietoj narystę Taryboje pabaigusio darbuotojo tampa nuo Tarybos sprendimo, kuriuo patvirtinami jo, kaip naujo Tarybos nario, įgaliojimai, priėmimo.
III. NARYSTĖ TARYBOJE
Narystė Taryboje pasibaigia:
1) atsistatydinus iš Tarybos;
2) nutrūkus darbo santykiams;
3) mirus Tarybos nariui;
4) įsiteisėjus teismo sprendimui, kuriuo Tarybos nario išrinkimas į Tarybą pripažintas neteisėtu;
5) pasibaigus Tarybos kadencijai;
6) atstatydinus iš Tarybos, kai to raštu pareikalauja ne mažiau kaip trečdalis Centro darbuotojų, turinčių rinkimų teisę. Taryba, gavusi tokį darbuotojų rašytinį reikalavimą, ne vėliau kaip per tris savaites turi surengti slaptą darbuotojų balsavimą, kuris yra teisėtas, jeigu jame dalyvauja daugiau kaip pusė rinkimų teisę turinčių Centro darbuotojų. Tarybos narys atstatydinamas, jeigu už tai balsavo daugiau kaip du trečdaliai balsuojant dalyvavusių darbuotojų.
IV. TARYBOS VEIKLOS ORGANIZAVIMAS
13. Taryba savo įgaliojimus įgyja ir pradeda vykdyti LR Darbo kodekse nustatytas funkcijas susirinkusi į pirmąjį posėdį.
14. Pirmąjį Tarybos posėdį rinkimų komisijos pirmininkas turi sušaukti ne anksčiau kaip per penkias ir ne vėliau kaip per dešimt dienų nuo rinkimų rezultatų paskelbimo.
15. Tarybos nariai pirmajame Tarybos posėdyje visų Tarybos narių balsų dauguma iš savo narių išsirenka Tarybos pirmininką ir sekretorių.
16. Tarybos pirmininkas:
1) šaukia Tarybos posėdžius ir jiems pirmininkauja;
2) atstovauja Tarybai santykiuose su darbuotojais, darbdaviu ir trečiaisiais asmenimis;
3) rengia metinės Tarybos veiklos ataskaitos Centro darbuotojams projektą ir pateikia darbuotojams Tarybos patvirtintą ataskaitą;
4) turi kitas LR Darbo kodekse ir kituose įstatymuose bei Tarybos veiklos reglamente, kuris tvirtinamas pirmajame Tarybos posėdyje, nustatytas teises.
- Tarybos sekretorius tvarko ir saugo Tarybos dokumentaciją, informuoja Tarybos narius apie šaukiamo Tarybos posėdžio datą, laiką, vietą, darbotvarkę, informuoja Centro direktorių apie Tarybos posėdžio datą, laiką ir vietą, rašo Tarybos posėdžio protokolą ir atlieka kitus Tarybos pirmininko pavedimus. Kai Tarybos sekretorius laikinai negali eiti savo pareigų, jį pavaduoja Tarybos pirmininko paskirtas Tarybos narys.
- Tarybos veiklos forma yra posėdžiai. Tarybos kvietimu arba pritarimu (pritarus Tarybos narių daugumai) jos posėdžiuose turi teisę dalyvauti Centro direktorius ar jam atstovaujantys asmenys. Prireikus Taryba į savo posėdžius gali kviesti atitinkamos srities ekspertus. Tarybos veiklos organizavimo klausimus reglamentuoja Tarybos veiklos reglamentas, kurį savo kadencijos laikotarpiui tvirtina Taryba visų Tarybos narių balsų dauguma.
- Ne vėliau kaip per vieną mėnesį nuo Tarybos įgaliojimų pradžios Tarybos pirmininkas raštu informuoja Valstybinės darbo inspekcijos Šiaulių skyrių apie Tarybos sudarymą, jos valdymo organus, įstaigos, kurioje sudaryta Taryba, pavadinimą.
V. TARYBOS TEISĖS IR PAREIGOS
- Taryba turi teisę:
1) dalyvauti informavimo, konsultavimo ir kitose dalyvavimo procedūrose, kuriomis darbuotojai ir jų atstovai įtraukiami į Centro direktoriaus sprendimų priėmimą;
2) LR Darbo kodekso ir kitų įstatymų nustatytais atvejais ir terminais gauti iš Centro direktoriaus ir iš valstybės, savivaldybių institucijų ir įstaigų informaciją, reikalingą savo funkcijoms atlikti;
3) teikti Centro direktoriui pasiūlymus dėl ekonominių, socialinių ir darbo klausimų, aktualių darbuotojams Centro direktoriaus sprendimų, darbo teisės normų įgyvendinimo;
4) inicijuoti kolektyvinį darbo ginčą dėl teisės, jeigu darbdavys nevykdo darbo teisės normų reikalavimų ar darbo tarybos ir darbdavio susitarimų;
5) esant būtinybei, aptarti svarbius Centro darbuotojų ekonominius, socialinius ir darbo klausimus, sušaukti visuotinį Centro direktoriaus ir darbuotojų susirinkimą, suderinus su Centro direktoriumi susirinkimo datą, laiką ir vietą;
6) atlikti kitus veiksmus, neprieštaraujančius LR Darbo kodeksui, kitoms darbo teisės normoms, ir veiksmus, nustatytus darbo teisės normose ar darbo tarybos ir darbdavio susitarimuose.
- Taryba privalo:
1) atlikti savo funkcijas laikydamasi LR Darbo kodekso, kitų įstatymų ir kitų darbo teisės normų reikalavimų bei darbo tarybos ir Centro direktoriaus susitarimų;
2) atlikdama savo funkcijas, atsižvelgti į visų Centro darbuotojų teises ir interesus, nediskriminuoti atskirų darbuotojų, jų grupių;
3) informuoti darbuotojus apie savo veiklą kiekvienais metais viešai pateikdama Centro darbuotojams metinės darbo tarybos veiklos ataskaitą.
4) raštu informuoti Centro direktorių apie savo įgaliotus narius;
VI. TARYBOS VEIKLOS PASIBAIGIMAS
Tarybos veikla pasibaigia:
1) kai nutrūksta Centro veikla;
2) kai pasibaigia Tarybos kadencija;
3) kai Taryboje lieka mažiau kaip trys jos nariai ir atsarginių Tarybos narių sąraše nėra nė vieno kandidato, turinčio teisę tapti Tarybos nariu;
4) Tarybos sprendimu, priimtu daugiau kaip dviem trečdaliais Tarybos narių balsų;
- Naujos Tarybos rinkimo procedūra pradedama likus ne mažiau kaip trims mėnesiams iki Tarybos kadencijos pabaigos.
- Naujos Tarybos rinkimus privalo inicijuoti Taryba, pasiūlydama darbdaviui sudaryti rinkimų komisiją LR Darbo kodekso nustatyta tvarka.
GRUZDŽIŲ VAIKŲ SOCIALIZACIJOS CENTRO VAIKO GEROVĖS KOMISIJOS SUDARYMO IR JOS DARBO ORGANIZAVIMO TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
- Gruzdžių vaikų socializacijos centro (toliau – Centras) vaiko gerovės komisijos sudarymo ir jos darbo organizavimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) parengtas, vadovaujantis Mokyklos vaiko gerovės komisijos sudarymo ir jos darbo organizavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2011 m. balandžio 11 d. įsakymu Nr. V-579 (Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2017 m. gegužės 2 d. įsakymo Nr. V-319 redakcija), reglamentuoja Centro ir Centro struktūrinio padalinio – Gruzdžių vaikų socializacijos centro Kunionių skyriaus (toliau – Skyrius) vaiko gerovės komisijos paskirtį, veiklos principus, sudarymą, funkcijas ir teises, darbo organizavimą ir sprendimų priėmimą.
- Centro vaiko gerovės komisijos (toliau – Komisija) paskirtis – rūpintis vaikui saugia ir palankia mokymosi aplinka, orientuota į asmenybės sėkmę, gerą savijautą, brandą, individualias vaiko galimybes atitinkančius ugdymo(si) pasiekimus bei pažangą, atlikti kitas su vaiko gerove susijusias funkcijas.
- Komisija vaiko gerovės užtikrinimo klausimus sprendžia, analizuodama asmenybės ūgties, saviraiškos, dalyvavimo Centro ir Skyriaus gyvenime, mokymosi aplinkos, besimokančios bendruomenės ir kitus aspektus, ieškodama naujų galimybių, problemų sprendimo būdų ir telkdama reikiamus žmogiškuosius ir materialinius išteklius.
- Komisija vadovaujasi Lietuvos Respublikos švietimo įstatymu, Lietuvos Respublikos vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatymu, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Geros mokyklos koncepcija, patvirtinta Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2015 m. gruodžio 21 d. įsakymu Nr. V-1308 „Dėl Geros mokyklos koncepcijos patvirtinimo“, Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro įsakymais ir Aprašu.
- Komisija savo veiklą grindžia šiais principais:
- geriausių vaiko interesų prioritetiškumo. Priimant sprendimus ar imantis bet kokių veiksmų, susijusių su vaiku, vadovaujamasi geriausiais vaiko interesais;
- vaiko dalyvavimo priimant su juo susijusius sprendimus. Kai sprendžiamas bet koks su vaiku susijęs klausimas, vaikas, sugebantis išsakyti savo nuomonę, išklausomas tiesiogiai, o jei tai neįmanoma – per tėvus (globėjus, rūpintojus) / įstatyminius atstovus įstatymų nustatyta tvarka, vaiko nuomonei skiriant deramą dėmesį;
- Priimant su vaiku susijusius sprendimus, atsižvelgiama į jo amžių, brandą, individualius poreikius, gebėjimus, artimiausios aplinkos (šeimos) poreikius, galimybes, lūkesčius ir kitas svarbias aplinkybes;
- visapusiškumo. Siekiant sudaryti sąlygas veiksmingam įtraukiajam ugdymui, įvertinimas paslaugų ir pagalbos poreikis vaikui, jo tėvams (globėjams, rūpintojams) / įstatyminiams atstovams ir siekiama užtikrinti koordinuotai teikiamos švietimo pagalbos, socialinių ir sveikatos priežiūros paslaugų teikimą;
- Informacija, susijusia su sprendžiama vaiko ir jo šeimos problema, dalijamasi atsakingai – ji neskleidžiama ir neplatinama su vaiko atvejo sprendimu nesusijusiems asmenims;
- ankstyvosios intervencijos. Siekiama kuo anksčiau atpažinti susirūpinimą keliančius vaiko elgesio požymius, užtikrinti reikalingos profesionalios, koordinuotai teikiamos švietimo pagalbos, socialinių ir sveikatos priežiūros paslaugų vaikui, jo tėvams (globėjams, rūpintojams) / įstatyminiams atstovams teikimą laiku;
- dinamiškumo. Kuriant ir plėtojant vaiko gerovę, siekiama atvirumo kaitai, naujų idėjų kūrimo ir įgyvendinimo atsižvelgiant į besikeičiančius vaikų, jų tėvų (globėjų, rūpintojų) / įstatyminių atstovų bei visuomenės poreikius;
- Nuosekliai apmąstoma ir aptariama Komisijos veikla, įsivertinama, mokomasi iš patirties bei pagrįstai formuluojami Centro tikslai ir uždaviniai vaiko gerovės srityje;
- veiklos integralumo. Rūpinantis vaikams saugia ir mokymuisi palankia aplinka, kitais su vaiko gerove susijusiais aspektais, užtikrinama siekiamų tikslų ir uždavinių, jų įgyvendinimą reglamentuojančių vidaus dokumentų, taikomų priemonių ir metodų dermė Centre;
- Vaiko gerovės Centre ir Skyriuje kūrimas ir palaikymas grindžiamas visų šiame procese dalyvaujančių bendruomenės narių bendra veikla ir tarpusavio pagalba.
- Apraše vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos švietimo įstatyme, Lietuvos Respublikos vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatyme vartojamas sąvokas.
II SKYRIUS
KOMISIJOS SUDARYMAS
- Komisijos pirmininką, jo pavaduotoją ir sekretorių skiria, Komisijos sudėtį ir jos darbo reglamentą tvirtina Centro direktorius.
- Komisijos narius siūlo Mokytojų taryba. Komisijos sekretorius nėra Komisijos narys.
- Komisiją sudaro: Centro direktoriaus pavaduotojas ugdymui, švietimo pagalbos specialistai (socialinis pedagogas, psichologas, specialusis pedagogas), auklėtojai, slaugytojai.
- Į Komisijos sudėtį įtraukiami motyvuoti, pozityvių nuostatų turintys asmenys, gebantys atskleisti vaiko potencialą, dirbti komandoje, išmanantys įvairaus vaikų amžiaus tarpsnių ypatumus, prevencinės veiklos specifiką.
III SKYRIUS
KOMISIJOS FUNKCIJOS IR TEISĖS
- Komisija vykdo šias funkcijas:
- remdamasi Centro turimais įsivertinimo ir kitais duomenimis reguliariai atlieka Centro ir Skyriaus mokymosi aplinkos, jos saugumo, Centro bendruomenės narių tarpusavio santykių ir kitų su vaiko gerove susijusių aspektų analizę;
- rūpinasi pozityvaus Centro mikroklimato kūrimu ir pozityvių vertybių puoselėjimu, koordinuoja prevencijos ir intervencijos priemonių įgyvendinimą, teikia siūlymus Centro direktoriui dėl saugios ir mokymuisi palankios aplinkos užtikrinimo, vaikų socialinio ir emocinio ugdymo, prevencinių ir kitų programų įgyvendinimo, kitų su vaiko gerove susijusių aspektų;
- organizuoja Centro bendruomenės švietimą vaiko teisių apsaugos, prevencijos, vaikų saviraiškos plėtojimo ir kitose vaiko gerovės srityse, rekomenduoja kvalifikacijos tobulinimo renginius vaikų socialinių ir emocinių kompetencijų ugdymo, kitose su vaiko gerove susijusiose srityse Centre dirbantiems pedagogams;
11.4. organizuoja ir koordinuoja mokymo(si) / ugdymo(si), švietimo ar kitos pagalbos vaikui teikimą, tariasi su tėvais (globėjais, rūpintojais) / įstatyminiais atstovais, mokytojais dėl jos turinio, teikimo formos ir būdų;
11.5. organizuoja ir koordinuoja švietimo programų pritaikymą mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, tvarko specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių apskaitą;
11.6. teisės aktų nustatyta tvarka inicijuoja vaiko vidutinės priežiūros priemonės pratęsimą ar panaikinimą, teikia siūlymus savivaldybės administracijos vaiko gerovės komisijai dėl vaiko vidutinės priežiūros priemonių tobulinimo;
11.7. pasibaigus nustatytam vaiko vidutinės priežiūros priemonės vykdymo terminui, užtikrina sklandų vaiko įsitraukimą į ugdymo(si) procesą ir organizuoja vaikui reikalingos mokymo(si) / ugdymo(si), švietimo ar kitos pagalbos teikimą;
11.8. įvykus krizei Centre ar Skyriuje, t. y. netikėtam ir / ar pavojingam įvykiui, sutrikdančiam įprastą Centro bendruomenės ar atskirų jos narių veiklą, emociškai sukrečiančiam visą ar didesnę Centro bendruomenės dalį, organizuoja krizės valdymo priemones;
11.9. bendradarbiauja su Centro savivaldos institucijomis, savivaldybių administracijos Vaiko gerovės komisijomis, tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatoriais, savivaldybės administracijos struktūriniais padaliniais, teritorinėmis policijos įstaigomis, vaiko teisių apsaugą savivaldybėse užtikrinančiomis institucijomis, švietimo, socialinių paslaugų, sveikatos priežiūros įstaigomis, nevyriausybinėmis organizacijomis ir kitomis suinteresuotomis institucijomis, įstaigomis ar asmenimis;
11.10. atlieka Lietuvos Respublikos vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatyme nustatytas bei kitas su vaiko gerove susijusias funkcijas.
- Komisija turi teisę:
- gauti iš Centro darbuotojų, valstybės ir savivaldybės institucijų ar įstaigų informaciją, reikalingą Komisijos funkcijoms atlikti ir sprendimams priimti;
- į posėdžius ar pasitarimus kviesti kitus suinteresuotus asmenis ar institucijų atstovus (vaiko teisių apsaugą užtikrinančios institucijos, teritorinės policijos, socialinių paslaugų, sveikatos priežiūros įstaigų atstovus, atskirų dalykų mokytojus, auklėtojus, vaikus, tėvus (globėjus, rūpintojus) / įstatyminius atstovus ir kt.);
12.3. kreiptis į savivaldybėje vaiko teisių apsaugą užtikrinančią instituciją, kai vaiko tėvai (globėjai, rūpintojai) / įstatyminiai atstovai neužtikrina vaiko teisių ir teisėtų interesų, įgyvendindami savo teises ir vykdydami pareigas.
IV SKYRIUS
KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS IR SPRENDIMŲ PRIĖMIMAS
- Komisija kasmet tvirtina veiklos planą, kuris yra integrali Centro metinio veiklos plano dalis, nustatydama prioritetus, tikslus, įgyvendinimo priemones ir terminus, atsakingus asmenis. Už veiklos plano įgyvendinimą Komisija atsiskaito Centro direktoriui.
- Komisijos veiklos forma yra posėdžiai, pasitarimai ir kitos veiklos formos, reikalingos Komisijos funkcijoms atlikti.
- Komisijos posėdžius kviečia, jų vietą ir laiką nustato, jiems pirmininkauja Komisijos pirmininkas, o jo nesant – jo pavaduotojas arba kitas Centro direktoriaus įgaliotas Komisijos narys.
- Komisijos posėdis laikomas teisėtu, jeigu jame dalyvauja daugiau kaip pusė Komisijos narių. Komisijos sprendimai priimami balsavimu paprasta posėdyje dalyvaujančių Komisijos narių balsų dauguma. Komisijos narys turi vieną balsą. Balsams pasiskirsčius po lygiai, lemia Komisijos pirmininko balsas.
- Komisijos posėdžiai gali būti neprotokoluojami. Jei protokolas nerašomas, sprendimą pasirašo visi posėdyje dalyvavę Komisijos nariai.
- Komisijos posėdžiai ir kitos veiklos formos organizuojamos vadovaujantis veiklos planu arba pagal poreikį.
- Komisijos nariai yra pasiskirstę atsakomybėmis, pagal susitarimą ir kompetencijas koordinuoja konkrečias veiklos sritis Centre: įtraukiojo ugdymo, socialinio ir emocinio ugdymo, krizių valdymo, smurto ir patyčių, psichoaktyviųjų medžiagų vartojimo prevencijos ir kt.
- Komisijos pirmininkas:
- vadovauja Komisijos darbui ir atsako už jam pavestų funkcijų atlikimą;
- pasirašo Komisijos sprendimus, kitus su Komisijos veikla susijusius dokumentus;
- atstovauja Komisijai suinteresuotose institucijose svarstant vaiko gerovės klausimus arba paveda atstovauti kitam Komisijos nariui;
- paveda Komisijos nariams pagal jų kompetenciją surinkti informaciją, būtiną svarstomam klausimui nagrinėti.
- Komisijos sekretorius:
21.1. rengia Komisijos posėdžių medžiagą;
21.2. suderinęs su Komisijos pirmininku, organizuoja Komisijos posėdžius;
21.3. renka ir apibendrina gautą informaciją, kurios reikia Komisijos veiklai vykdyti;
- tvarko kitus dokumentus, susijusius su Komisijos posėdžių organizavimu;
- vykdo kitus Komisijos pirmininko pavedimus Komisijos posėdžio rengimo klausimais.
- Komisijos narys:
- renka, analizuoja medžiagą, pasirengia, dalyvauja Komisijos posėdžiuose ir teikia siūlymus suinteresuotiems asmenims dėl mokymo(si) / ugdymo(si) ar švietimo pagalbos teikimo, kitais su vaiko gerovės užtikrinimu Centre susijusiais klausimais;
- įgyvendina veiklos plane jam pavestas priemones ir už jas atsiskaito Komisijai ne rečiau kaip 2 kartus per metus;
- pristato Komisijai Aprašo 19 punkte numatytos koordinuojamos veiklos situaciją ne rečiau kaip 2 kartus per metus;
22.4. vykdo kitus Komisijos pirmininko pavedimus, susijusius su Komisijos funkcijų atlikimu.
- Svarstant konkretaus vaiko atvejį:
- į Komisijos posėdį ar pasitarimą kviečiami vaiko tėvai (globėjai, rūpintojai) / įstatyminiai atstovai / auklėtojas ir (ar) vaikas;
- komisijos pirmininko sprendimu gali būti kviečiami kiti suinteresuoti asmenys ar institucijų atstovai;
- posėdyje ar pasitarime išklausoma Komisijos narių, vaiko, vaiko tėvų (globėjų, rūpintojų) / įstatyminių atstovų, kitų suinteresuotų kviestinių asmenų ar institucijų atstovų nuomonė ir pateikta informacija svarstomu klausimu. Siekiant apsaugoti vaiką nuo galimo neigiamo poveikio ar jam vengiant dalyvauti Komisijos posėdyje, jo nuomonė gali būti išklausoma individualiai per atstovą ir pateikiama Komisijos posėdžio metu;
- komisijai priėmus sprendimą dėl mokymo(si) / ugdymo(si) ir (ar) švietimo pagalbos teikimo konkrečiam vaikui, sudaromas vidutinės priežiūros priemonės vykdymo planas, paskiriamas plano įgyvendinimą koordinuojantis asmuo, kuris kartu su vaiku, tėvais (globėjais, rūpintojais) / įstatyminiais atstovais, pagalbos vaikui specialistais numato siekiamus tikslus, suplanuoja jų įgyvendinimo žingsnius, atsakomybes ir periodiškus susitikimus teikiamos pagalbos rezultatams aptarti;
- mokymo(si) / ugdymo(si) ar švietimo pagalbos teikimo metu ir jam pasibaigus Komisijoje įvertinamas teikiamos pagalbos veiksmingumas, aptariami jos vykdymo rezultatai su vaiku, jo tėvais (globėjais, rūpintojais) / įstatyminiais atstovais ir vidutinės priežiūros priemonės vykdymo plano įgyvendinimą koordinuojančiu asmeniu.
- Planuodama prevencijos ir intervencijos priemones, koordinuodama jų įgyvendinimą ir veiksmingumo vertinimą bei rūpindamasi pozityvaus mikroklimato kūrimu, Komisija:
- atlikusi Centro ir Skyriaus mokymosi aplinkos, jos saugumo, Centro bendruomenės narių tarpusavio santykių ir kitų su vaiko gerove susijusių aspektų analizę, identifikuoja aktualias problemas, apsauginius ir rizikos veiksnius, numato Centro metiniame veiklos plane prioritetus ir priemones, už jų įgyvendinimą atsakingus Centro darbuotojus;
- analizuoja ir vertina smurto ir patyčių, psichoaktyviųjų medžiagų vartojimo prevencijos, kitų socialines ir emocines kompetencijas ugdančių prevencinių programų, kitų prevencijos ir intervencijos priemonių įgyvendinimo veiksmingumą, teikia siūlymus Centro direktoriui dėl švietimo, mokslo ir sporto ministro patvirtintų Smurto prevencijos įgyvendinimo mokyklose rekomendacijų vykdymo, prireikus, dėl naujų prevencijos programų pasirinkimo ar jų keitimo kitomis;
- domisi inovacijomis prevencijos srityje, analizuoja jų taikymo galimybes Centre ir Skyriuje, inicijuoja prevencijos ir intervencijos priemonių įgyvendinimą ar kitas veiklas, atitinkančias besikeičiančios visuomenės, vaikų, jų tėvų (globėjų, rūpintojų) / įstatyminių atstovų poreikius, skatinančias vaikų saviraiškų, aktyvų dalyvavimą Centro gyvenime, bendruomeniškumą ir humaniškus tarpusavio santykius;
- analizuoja Centro vidaus dokumentų turinį saugios ir ugdymui(si) palankios aplinkos ar kitais su vaiko gerove susijusiais aspektais, teikia siūlymus Centro direktoriui dėl jų tobulinimo.
- Įvykus krizei Centre ar Skyriuje, Komisija:
- įvertina krizės aplinkybes ir numato krizės valdymo veiksmus;
- parengia informaciją apie krizę Centro bendruomenei ir (ar) žiniasklaidai;
- apie situaciją informuoja Centro bendruomenę, Centro savininko teises ir pareigas įgyvendinančią instituciją, dalyvių susirinkimą (savininką), prireikus – teritorinę policijos įstaigą, vaiko teisių apsaugą užtikrinančią instituciją savivaldybėje;
- įvertina Centro bendruomenės grupes ar asmenis, kuriems reikalinga pagalba ir organizuoja jos teikimą: konsultuoja Centro bendruomenės narius individualiai ar grupėmis, rengia pokalbius su vaikais, esant būtinybei – kreipiasi į sveikatos priežiūros įstaigą dėl būtinos pagalbos suteikimo, švietimo pagalbos ar pedagoginės psichologinės ar švietimo pagalbos tarnybos krizių valdymo komandą, kitas įstaigas, galinčias suteikti reikiamą pagalbą.
V SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
- Komisijos veiklą techniškai aptarnauja Centras.
- Komisijos nariai ir sekretorius įsipareigoja informaciją, gautą vykdant Komisijos veiklą, saugoti ir neviešinti, išskyrus tą informaciją, kuri yra vieša.
- Komisijos veiklos dokumentai (susirašinėjimo medžiaga, kiti dokumentai) saugomi ir tvarkomi Centre Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo nustatyta tvarka.
______________________________________________