Gruzdžių vaikų socializacijos centras prisijungė prie Tarptautinės komisijos nacių ir sovietinio okupacinių režimų nusikaltimams Lietuvoje įvertinti inicijuojamo tarptautinės Tolerancijos dienos – lapkričio 16-osios paminėjimo Lietuvoje.

Kiekvienas pedagogas kūrybiškai pažvelgė į Tolerancijos dienos minėjimą ir atsižvelgiant į Kvietime minėti tarptautinę Tolerancijos dieną siūlomą šių metų Tolerancijos simbolį – „Tolerancijos miestą“, numatė įvairias veiklas, kurios su mokiniais bus įgyvendintos lapkričio 8-19 dienomis mokykliniame projekte „Kurkime Tolerancijos miestą Gruzdžių vaikų socializacijos centre!“

Pirmųjų veiklų metu mokiniai stebėjo filmą „Mokykla. Tolerancija. Romai“, kurio paskirtis – atskleisti mokinių įtraukties į mokyklos bendruomenę ypatumus. Filmo herojus, romų tautybės vaikinas reflektuoja savo patirtį mokykloje, kaip sekėsi susirasti draugų, įsitraukti į mokymosi procesą. Filmas skatina geriau pažinti mokinių gyvenimą, buvimą mokykloje, aptaria, kaip ugdyti toleranciją.

Sekančiose veiklose toliau diskutavo apie toleranciją ir pakantumą kitoniškumui. Auklėjamojo užsiėmimo pasirinkta tema – Grafiti mieste. Kiekvienas yra matęs grafiti, turbūt nedaug yra daugiabučių namų, apleistų namų ar įvairių sienų, kurios dar nėra pasipuošę šiais piešiniais. Nors kai kurie nesupranta ir nėra pakantūs šiems piešiniams, vis daugėja žmonių, pripažįstančių grafiti kaip meno rūšį. Taigi, kaip yra iš tiesų?  Grafiti mieste – menas ar vandalizmas?

Istorijos pamokose ieškojo XX a. istorijos pavyzdžių, susijusių su netolerancija kitai tautai, religijai, rasei. Analizavo padėtį pasienyje su Baltarusija, kokias pasekmes gali sukelti netolerancija, priešiškumas ir pan.

Per IT pamokas kūrė savo tolerancijos miesto plakatus.